haha dat is waar Petty! Ben dadelijk niet meer alleen. Is eigenlijk wel te hopen, want dat zou betekenen dat jullie allemaal zwanger zouden zijn! En daar gaan we voor! Wachten duurt lang he! Nog 11 daagjes....succes!
Hey Jeldou wij gaan weer ongeveer gelijk op mijn NOD is 27 september dus lekker klussen en dan hopen op een positief resultaat
Smeppen is als je een positieve ovulatie hebt dan klus je die dag plus de 2 aaneenvolgende dagen dan 1 dag rust en dan nog 1 keer. Daarvoor probeer je zoveel mogelijk om de dag te klussen dat is smeppen. Snappie? Ik temparatuur niet lijkt me veel te lastig hahaha. Ik gebruik ovutesten. Ik denk dat mijn lichaam nu ontpilt is en dat mijn cycles daarom zo in ene naar beneden is gekelderd. Heeft iemand nog nieuws? Liefs
Ronde 4 Kim85 18 aug: Jorntenfemmigje 17 aug: Ties 19 aug: Regi 20 aug: Jippeltje 21 aug: angeliquevugts Saartjuh 29 aug: Butterfly1 30 aug: Nina1983 31 aug: Ienieminnie 1 sept: Jeldou 7 sept: Wensje 8 sept: Sindy 16 sept: Lafo 16 sept: Petty 21 sept: YAYA1 21 sept: Ramona 22 sept: Sjarlottuh 8 okt: Nikkie80 aantal : 10 (waarvan 1 mk ) aantal : 1 _________________ Kom op meiden meer roze willen we zien! Ronde 5 Kim85 Ties Regi Jippeltje angeliquevugts Saartjuh 17 sept: Butterfly1 23 sept: Jeldou 26 sept: Ienieminnie 2 okt: Nina1983 Mijn ongi zit er weer op. Gisteren vast al wat geoefend en nu wordt het weer wachten op mijn ei en vervolgens NOD, is pas begin oktober dus nog erg ver weg..... Succes met klussen meiden en deze ronde wil ik veeeeel meer roze zien dan vorige keer.
hai nina1983 mijn nod is 21 sept (hopelijk niet natuurlijk) ronde 5 deze reis en sucses iedereen klus ze
He hahaha ik zie nu pas dit topic hahaha ik ben ook in april begonnen en nu 1 dag overtijd vandaag is mijn NOD, Ik wil ook graag op de lijst als dat mag, jammer dat ik dit nu pas zie..maar ja beter laat dan nooit toch.. xxxx Charis
pffff, nou volgens mij gaat ik het 1 deze dagen worden hoor....maar dan is het wel erg vroeg vergeleken de voorgaande maanden! maar ik voel vandaag echt zeurende onderbuikspijn!
Ronde 4 Kim85 18 aug: Jorntenfemmigje 17 aug: Ties 19 aug: Regi 20 aug: Jippeltje 21 aug: angeliquevugts Saartjuh 29 aug: Butterfly1 30 aug: Nina1983 31 aug: Ienieminnie 1 sept: Jeldou 7 sept: Wensje 8 sept: Sindy 16 sept: Lafo 16 sept: Petty 21 sept: YAYA1 21 sept: Ramona 22 sept: Sjarlottuh aantal : 10 (waarvan 1 mk ) aantal : 1 _________________ Kom op meiden meer roze willen we zien! Ronde 5 6 sept: Charis 17 Sept: Butterfly1 26 sept: Ienieminnie Dames ik heb even wat namen weggehaald zodat het overzichtelijker word. Nu stonden er alleen namen en was het niet zo duidelijk. Op bladzijde 14 staat de code neem deze over en vul je naam en de nod in. En dan flink duimen met elkaar! Charis je staat erbij laat je de uitslag ff weten? Liefs
Ik zie mijn naam er niet meer bijstaan......ik stond op 8 oktober. Of mag oktober er nog niet bij snik...snik!
He Chantal, Yep we gaan er weer voor. Heb dit keer geen ovulatietesten, we doen het op de wildwest manier hahaha! Manlief moet maandag namelijk weer een hele week weg, dus dan wordt het niks. Ik hoop dat mijn eisprong dit weekend is, maar zeker weten doe ik het niet. Waarschijnlijk is het maandag. Nou maandag morgen er nog maar even plat voor! hahaha Maar de lol gaat er wel af moet ik zeggen... getver! Nikkie weet je al meer over het smeppen? Ik had ook gereageerd in dat topic voor de nederlands talige versie. Hij staat op een aantal pagina's terug wel. Daar wordt het helemaal uitgelegd. Groetjes maar weer!
Ronde 4 Kim85 18 aug: Jorntenfemmigje 17 aug: Ties 19 aug: Regi 20 aug: Jippeltje 21 aug: angeliquevugts Saartjuh 29 aug: Butterfly1 30 aug: Nina1983 31 aug: Ienieminnie 1 sept: Jeldou 7 sept: Wensje 8 sept: Sindy 16 sept: Lafo 16 sept: Petty 21 sept: YAYA1 21 sept: Ramona 22 sept: Sjarlottuh 8 okt: Nikkie80 aantal : 10 (waarvan 1 mk ) aantal : 1 _________________ Kom op meiden meer roze willen we zien! Ronde 5 6 sept: Charis 17 Sept: Butterfly1 26 sept: Ienieminnie Ronde 5 21 sept: angeliquevugts
Ik heb mezelf maar even op de lijst gezet. Alleen krig ik die niet meer mooi in het blauw. Jeldou: ik moet het nog vene opzoeken (SMEP-pen) haha! Maar ik ga NU kijken, ben benieuwd!
Ronde 4 Kim85 18 aug: Jorntenfemmigje 17 aug: Ties 19 aug: Regi 20 aug: Jippeltje 21 aug: angeliquevugts Saartjuh 29 aug: Butterfly1 30 aug: Nina1983 31 aug: Ienieminnie 1 sept: Jeldou 7 sept: Wensje 8 sept: Sindy 16 sept: Lafo 16 sept: Petty 21 sept: YAYA1 21 sept: Ramona 22 sept: Sjarlottuh 8 okt: Nikkie80 aantal : 10 (waarvan 1 mk ) aantal : 1 _________________ Kom op meiden meer roze willen we zien! Ronde 5 6 sept: Charis 17 Sept: Butterfly1 21 sept: Angeliquevugts 26 sept: Ienieminnie 2 okt: Nina1983 Hoi meiden, hier is de lijst weer, helemaal in kleur. Nikkie80, je bent weer toegevoegd! Hier nog even een korte uitleg hoe je de lijst in kleur kan krijgen. Bij het berichtje waar de meest recente lijst staat druk je op quote. Vervolgens verwijder je het woordje quote en de haakjes die er omheen staan aan het begin en eind van het bericht. Vervolgens kan je zelf dingen toevoegen. Als je op voorbeeld klikt kan je controleren of de lijst er goed uitziet, zo niet heb je mogelijk net een haakje of tekentje teveel of weinig weggehaald. Wensje en Sindy weten jullie al meer?
Effe snel een berichtje van mij. Hier alles goed... Nog een paar dagen en dan kunnen we gaan klussen .
Meiden er moet meer roze bij hoor! Voor mij nog een weekje wachten tot m'n NOD.......pffff wat duurt het toch weer lang allemaal.