vierde ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door saartjuh, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik vind het helemaal niet leuk dat ik tot nu toe de enige ben in deze ronde bij wie het raak is. Hoop echt dat er meer komen. :)

2. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    jawel joh, je moet genieten, en wees blij dat het raak is! :D

onze tijd komt wel...
    voor ons gaat het deze maand niet lukken denk ik..en ben ziekjes, en mijn mannetje ook, dus de zin in het klussen neemt dan behoorlijk af..en dat net nu we rond mijn vruchtbare periode zitten.... :cry:

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik ben ook heel blij hoor dat het raak is. Wil ook zo graag dat het bij jullie raak is. Komt ook wel. Succes en beterschap.

4. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    jah en dat is natuurlijk heel lief van jou! ;) laten we het hopen... [-o<

5. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Veel plezier op vakantie femmigje!
    En er zijn nog veel kansen deze maand dus wie weet kleurt het nog meer roze deze maand hihihi!
    We duimen ons hier rot! hihihiihihi

6. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Omdat alle andere topics over de verschillende rondes gesloten worden, is 't misschien een idee om hier toch verder te kletsen...

Vind 't wel gezellig zo :).

Jeldou; voor jou nog 2 daagjes.... ik duim voor je!

Petty; veel succes voor jou!

7. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Nou dames, ik snap er niks meer van!
    Ik moet zaterdag pas ongi worden en nu ging ik net naar de wc en had ik bloed verlies!
    Ik heb totaal geen ongi krampen of niks, anders was ik altijd een dag van te voren in de weer met hevige buikpijnen.
    Nu helemaal niks! Het komt gewoon uit de lucht vallen. Ik ben hevig teleurgesteld. Mijn cyclus is al 4 ronden mooi 28 dagen, weet ook wanneer mijn ei is.. etc.
    Ik ben helemaal van mijn stokje.. ik snap er niks van.. dit lijkt net op mijn ongi, dus ja ik heb ook geen hoop meer.. pff tenminste, tsja het is helemaal in de war. Ben momenteel de kluts even kwijt. Het kán nog een kleine innestelingbloeding zijn, vorig week had ik namelijk ook bruinverlies en een druppeltje bloed. En nu heb ik het een week al niet meer gehad en nu opeens wel weer!
    shipsss

8. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Chips zeg, Jeldou... da's dan echt een tegenvaller!

9. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    ja idd, ik heb gisteravond de ogen uit mijn kop gejankt, ik kon gewoon niet meer... het klinkt misschien heel erg stom, maar ik ben wel teleurgestelder als de vorige keren. Ik begin al te twijfelen, straks lukt het ons helemaal niet!
    En nu vanmorgen, ik moet aan het werk, maar alles staat me tegen, ik begin zo weer te huilen..
    vreselijk!
    Ik voel me niet happy momenteel..
    Heb ook nog een testje gedaan, maar was negatief.
    De ongi zet nog niet helemaal door, maar volgens mij komt ie eraan..

10. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Jeetje Jeldou ik snap dat je baalt maar aan de andere kant kan je ook weer leuke nachten beleven in de slaapkamer of waar dan ook met je mannetje. (zo denk ik meestal) En ik zag dat je nu ronde 4 ingaat? Succes!

Liefss

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    @jeldou: meid, ik snap dat je baalt. Je wilt het zo graag en dan is elke maand weer een tegenvaller. Maar het komt heus goed. Misschien was het idd de innesteling. Misschien als het over een paar dagen nog niet helemaal doorzet, nog een test doen.

Succes allemaal. Vinden jullie het goed dat ik hier ook blijf meekletsen? Ben namelijk wel benieuwd wanneer het bij jullie raak is. (natuurlijk klets ik ook al bij de aprilmama's)

12. Butterfly1

Tuurlijk mag je hier mee blijven kletsen hoe meer mensen hoe meer vreugde toch!

Liefss

13. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Oke. He butterfly, waar woon je in noord holland?

14. Butterfly1

Weet iemand al wat meer?

Liefs

15. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Hier geen nieuws...
    behalve dan dat ik waarschijnlijk ziek aan 't worden ben. Ben supermoe, heb last van m'n keel, heb 't koud, kortom; griepje onder de leden.

16. Butterfly1

Dat is niet zo mooi maar volgens mij heerst het ook enorm hoor en het weer werkt ook niet mee dan weer mooi en dan weer koud bah
    Sterkte

Liefs

17. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Nou, ik ben iig niet meer ongesteld. Na 3 dagen is 't klaar ;).

Vandaag voel ik me gelukkig iets beter. Gisteren op tijd bed in gegaan, vandaag weer gewerkt en moet zeggen dat 't redelijk goed gaat.

18. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Balen zeg, Jeldou!

Ik voel me ook zo beroerd veel te hard gewerkt toe aan weekend! En de belangrijke klusdagen komen er ook weer aan...

19. petty

petty Actief lid

10 jul 2007
    451
    0
    0
    haha nou hier nog zo 1! volgens mij heerst het idd!
    heb nu al een paar dagen diarree, en ben 2 dagen ziek thuis geweest, waarvan de eerste dag ik echt helemaal nockout in bed heb gelegen, zo beroerd,snacht's overgeven en diarree heel plotsling! of iets verkeerds gegeten kan natuurlijk ook nog!

maargoed er moet dus flink geklust worden dus tis maar goed dat ik me nu weer wat beter voel hahahaha

20. Butterfly1

Jeetje meiden sterkte allemaal dat jullie snel weer beter mogen worden!

Liefs

Deel Deze Pagina