Ik omdat we zwanger wilden worden (zoals de meesten waarschijnlijk), en sinds begin januari 2009 onder een andere gebruikersnaam... Nu 2 dochters verder ben ik nog niet weg te slaan.
Ik zit hier vanaf 2011, tijdens de zwangerschap van mn zoontje zat ik wat te speuren op google en kwam dit forum tegen! Gelijk blijven plakken! Ben begonnen onder een andere naam..
Tijd voor een jubileum!!! In Juni van 2015 zit ik hier al weer vijf jaar. Hoe ik hier gekomen ben. Ik was informatie aan het zoeken over de combinatie test. Had een rot uitslag gehad en was helemaal van de kaart dus zoeken zoeken zoeken hier terecht gekomen en nooit meer weg geweest. Wel al vier keer een andere naam gehad. Ik weet dat het bestaat van af 2007. Aangezien ik al een zoon hebt van 14. En als ik het had geweten was ik vast en zeker al eerder hier terecht gekomen. Dochter is bijna 5 je zult denken wat doe ik hier nog.!! maar het is nog te gezellig heb al menig lief en leed hier gedeeld. En menig advies geven en gekregen. Ruzie.s mee gemaakt. ( ik zelf hier) met de februari mama.s 2010..Mijn eigen schuld( niet die van hen) ik kan nog al vervelend zijn zeker als ik in een zware en mindere periode zit. En wat ik toen niet besefte en nu wel niet te veel over je zelf praten of problemen op een gegeven moment is het niet meer leuk om te lezen en snap ik NU dat het storend kan zijn. Toch nog wat geleerd hier. MOOI ZO> En toch je zou zeggen waarom ben je toen niet gestopt. Echte vaste mensen waar mee ik typ heb ik dus niet meer maar wel ben ik denk een vast onderdeel van zeker de lounge haha.
Ik zit hier nu ongeveer 2 jaar, maar sinds januari dit jaar onder deze naam. Volgens mij ben ik via Google ofzo hier terecht gekomen, weet al niet meer wat ik toen zocht
Ik was onverwachts (maar wel gewenst) zwanger van zoon en via google hier terecht gekomen. Dat was in februari 2010. Zoon is inmiddels vier en zoals te zien is aan mijn onderschrift denken we aan nummer 2 en mocht het ons gegund zijn dan blijf ik nog heel lang plakken hier.
Ik ben bijna 7 jaar geleden aangemeld op het forum. Ik had het via een zoekmachine gevonden toen wij bezig waren om zwanger te worden van de eerste. Ik heb nooit een andere gebruikersnaam gehad.
Waarom? Omdat ik tijdens de zwangerschap van de oudste hier mee las en het leuk vond om actief mee te doen toen zij geboren was, 6 jaar nu dus ongeveer. Maar eerst onder een andere gebruikersnaam.
Ik meldde me in 2010 aan omdat ik onverwachts zwanger raakte (helaas is het misgegaan) en ben er nooit meer vanaf gegaan. Heb sinds 2011 een sterkte kinderwens, dus zal voorlopig nog wel even blijven. Ik verwacht ook dat ik na de komst van mijn kind(eren) er niet meer vanaf te slaan ben. Ben wel twee namen verder.
Eind 2007 aangemeld toen we het er over hadden gehad de pil eruit te doen en ik wat vraagjes had Zit hier dus al 7 jaar
Ben sinds maart 2013 lid hier. Ben hier komen neuzen omdat ik zwanger wilde worden. Bijna niemand wist ervan en hier kon ik met andere praten die in het zelfde schuitje zaten. want zomaar zwanger worden lukte niet. Ondertussen is onze dochter in oktober geboren! Maar het blijft nog steeds leuk om hier op ZP te blijven lezen.
Ongeveer 2 jaar. Een vriendin had gezegd dat het met de diane pil wel 1 jaar kon duren voor je was "ontpilt" en daar wilde ik informatie over. Uiteindelijk na de bevalling blijven plakken