Voor we trouwden spraken we af dat we altijd rond onze trouwdag een weekendje weg zouden gaan, samen. Hoeveel kinderen er ook zouden komen En dat houden we nu al 7 jaar vol. Alleen is het niet meer echt rond onze trouwdag, dat is in de zomer en dan kunnen we niet weg door ons bedrijf. Maar eind oktober/begin november doen we het altijd. We hebben elk jaar wel redenen om het niet te doen (het kost zo veel, we hebben eigenlijk geen tijd, 1 van de kinderen is nog zo jong), maar we gaan altijd.
Zijn nu 6 jaar getrouwd. Hebben het 5 keer gevierd. Omdat in 2013 mijn schoonvader op onze trouw dag in overleden. Afgelopen jaar was het dus heel erg dubbel. Maar we blijven het vieren. Met fam. en wat vrienden lekker gebakje, bbq aan.
1e jaar zijn we nachtje weggeweest in dezelfde suite als met ons trouwen.. Nu gaan we elke keer uit eten met z'n 2en, soms biosje erbij.. Oppas voor dochter, dat we ff lekker uit kunnen slapen.. Dit willen we wel blijven doen, echt een avondje voor onszelf..
Zeker vieren wij het met zijn tweeën lekker samen uit eten, bios en daarna thuis nog nagenieten met een drankje. Kids zijn weg steeds. Overdag eten we tussen de middag met de jongens pannenkoeken Ik vind het een prima en erg leuke traditie van ons
Wij doen wel elk jaar wat. We gaan op onze trouwdag uit eten en de dag dat we wat kregen doen we een kleinigheidje. Dit jaar 10 jaar samen en gaan we een nachtje weg. Later wil ik dit wel gewoon doorzetten met onze kindjes erbij als die mogen komen. Met onze schoonouders gaan we ook uit eten bij een speciaal jaartal.
Wij zijn in delft getrouwd en hebben daar ons huwelijksnacht doorgebracht in een hotel met allemaal thema-kamers. En we gaan nu elk jaar terug om een andere thema-kamer te proberen. Ons zoontje slaapt dan bij oma en opa
Wij zijn (pas) 1,5 jaar getrouwd. Dit jaar zijn we een weekend naar Maastricht geweest samen met ons zoontje. Volgend jaar als we 2 jaar getrouwd zijn gaan we weer een weekendje weg, nog niet bekend waarheen.
We zijn nog maar een dik jaar getrouwd, maar we zijn voor onze 1ste huwelijksverjaardag gewoon gezellig gaan uiteten
Ja we gaan altijd samen een dagje naar de sauna of uit eten. Krijgen ook ieder jaar bloemen van mijn schoonouders
In het stadhuis van Delft. Zo ja ik ook. Ik zou gratis trouwen. En de gratis kamer werd op geknapt en zo doende ben ik als nog in het stadhuis getrouwd. Wel een aparte zij kamer. De trouw zaal van Delft al moet ik het zeggen is statig en vaak gebruikt omdat je er mooie foto.s kunt maken en zo.
Wij proberen elk jaar met onze trouwdag iets te doen. Toen we nog geen kindjes hadden gingen we op vakantie, nu gaan we of samen een weekendje weg en de kindjes bij oma logeren (is voor hun een feest). De oudste is 4 jaar, dus over een paar jaar willen we het wel samen met de kindjes gaan vieren.
Mijn schoonvader is afgelopen jaar ook op onze trouwdag overleden, dus ook niet gevierd, meestal gaan we naar de bios en nog ff wat drinken met z'n tweetjes, dit jaar alweer 10 jaar.
Toevallig zijn we vandaag 6 jaar getrouwd en we zijn afgelopen zaterdag uit eten geweest met z'n tweeën. Doen we elk jaar op ons trouwdag. Geven elkaar ook wel een iets kleins.. Schoonouders denken er ook altijd aan en komen ze met een bloemetje Met 12,5 jaar willen we met de kids naar Malediven. Dan zijn ze groot genoeg voor zo'n verre reis.
Vanaf nu vieren wij het altijd: wij zijn op 6 september 2013 getrouwd en op 6 september 2014 is onze zoon geboren Wat lastiger dus haha. Maar wij zijn dit jaar na de bevalling wel ter ere daarvan uiteten geweest. Even kijken hoe het zich de komende jaren gaat ontwikkelen maar ik ben wel gewend dat je je trouwdag viert al dan niet samen of met het gezin. (en bij jubilea een feest
vandaag 7jaar samen, kids eten eerder, patatjes was de planning alleen de jongste is ziek geworden vanmorgen. als kids op bed liggen gaan hubby en ik in alle rust gourmetten. met trouwdag gaan we uiteten of bestellen lekker chinees en ploffen op de bank met bord eten en een goeie film zijn nu 5.5jaar getrouwd. geen idee of we ooit nog feest gaan geven ofzo. ligt niet echt in ons budget omdat te kunnen doen.
We zijn dan nog niet getrouwd, maar ons samenzijn daar doen we eigenlijk niets aan. Ieder jaar geef ik de hint dat het al weer bijna zo ver is, maar het kwartje valt niet Vrienden van ons vieren hun trouwdag elk jaar voor alle familie en vrienden met een middagje borrelen en taart/hapjes etc. Wij vonden dat het "cadeautjes incasseren" gehalte zo hoog werd, dat we niet meer gaan. Wij zijn de laatste keer zonder "iets" gegaan en hebben ze uiteraard gefeliciteerd, maar er werd wel even gek gekeken. Nu gaan we pas bij 12,5 jaar weer
1e, 5e en 10e jaar is hier uitgebreider gevierd dan normaal. Over paar weken zijn wij 11 jaar getrouwd, en ik denk dat wij ergens gaan eten ofzo. En 12,5 jaar willen wij ook vieren, d.m.v. een vakantie met gezin.