Ben eigenlijk wel benieuwd naar wie z'n verjaardag echt niet (meer)viert,of alleen bij bijzondere leeftijden. En,als je 't niet viert,dan toch nog kaartjes of telefoontjes krijgt? Ik ben nu,eigenlijk,na de laatste 2 verjaardagen hier in huis,een beetje klaar er mee namelijk:x
Ik vier het niet meer,al jaren niet net zoals mijn man. Ik krijg wel smsjes en misschien 1 of 2 kaartjes en dat was het. Van mijn man krijg ik vaak wel een kado.
Ik vier het al jaren niet meer. Een telefoontje krijg ik altijd wel hoor van broers/zussen en een paar kaartjes. Maa kadootjes enzo kan me helemaal niks schelen. En daarnaast heb ik nooit zoveel zin in een dag lang de familie vermaken.
Ik vier het wel. MIjn ouders en familie komen altijd langs. Dan maak ik hapjes en drankjes. Tuurlijk soms heb ik niet veel zin maar als ze dan weg zijn was het toch heel gezellig. En ik denk maar zo je bent maar eens per jaar jarig plus ik hou wel van de kadootjes. Ik denk dat als ze niet meer zouden komen ik ze wel erg zou missen. Hoort er er bij vind ik.
Wij vieren het nog wel.. Ik vind het eigenlijk wel gezellig als de hele familie en alle vrienden op bezoek zijn .. Alleen de zooi die je er naderhand van hebt is wat minder leuk!
Ik ben in de zomervakantie jarig. Er was nooit iemand thuis of wij waren zelf op vakantie. Ik kan me niet echt meer herinneren wanneer ik voor het laatst mijn verjaardag gevierd heb. Kinderverjaardag worden wel gevierd.
Mijn dochter is 3 weken na mij jarig en we vieren het samen, maar het gaat vooral om haar. Zo ook met papa en zoon, die schelen 5 dagen.
Wij vieren enkel de verjaardagen van onze kinderen. Vaak komt mijn moeder wel even langs op mijn verjaardag, maar daar blijft het bij.
vieren....niet echt altans mijn moeder en haar vriend komen wel, mijn oma mijn tante,schoonouders schoonzusje schoonbroertje enz...maar voor de rest bij onze eigen verjaardagen hou ik het vrij klein, maar als de kinderen jarig zijn komen er wel meer mensen, maar voor mij en mn ventje hoeft het voor onze eigen verjaardag niet zo druk!
de dweil... elke verjaardag maak ik weer de fout te dweilen voor de visite er is.. NA afloop (als ik de dweil weer in de handen heb) vraag ik me af waarom ik er weer ben ingetrapt
Mijn schoonzus die doet het dus zo,ze heeft 't gevierd toen ze 35 werd,ze is nu inmiddels 38 dus pas met 40 viert ze 't weer. Maar ik hou ook meestal rekening met mensen die van ver komen,die mogen dan altijd wel een nachtje blijven slapen bij ons en puntje bij paaltje kunnen ze niet Nou afgelopen dinsdag was m'n man jarig en 1 vriendin(die zegt ons zoooooooooo te missen)liet dus precies DIE dag niks van d'r horen. Soms denk ik echt: ja hallo je hebt een kalender,en een agenda dus ik ga er niet meer achteraan hoor. Verder is 't toch alleen ouders,schoonouders en mijn enige zus en enige broer dus ja,waarom zou je het dan nog ieder jaar vieren. En idd de zooi die je daarna hebt pffffffff,al doe ik alles in plastic bekertjes enz.
dat heb ik ook. ben een dag van te voren zo aan het poetsen op de dag zelf opruimen, wc 2a3 keer ja je weet maar nooit Ik heb een poetserige familie en wil niet door de mand vallen en bij het opruimen denk ik shit waarom heb ik me zo uitgesloofd nu is het weer een rommel.
Dat heb ik nu ook gedaan,heb gisterenochtend bewust nog niet gedweild want er kwamen er een paar van de voetbal. Dus vanmorgen heeeeeeeeeeeerlijk gedweild.
Misschien werken die bekertjes voor jou maar vind het zo ongezellig staan en waardeloos drinken. Daarom wederom lang leve de afwasmachine. En dweil
Haha! Die fout heb ik een keer gemaakt.. Nu doe ik gewoon NA de verjaardag alles goed poetsen .. Behalve de WC, die doe ik gewoon elke dag. Scheelt een hoop tijd en energie. Mijn familie/schoonfamilie is ook erg poetserig.. Maar als ze er wat op aan te merken hebben, doen ze het toch lekker zelf