Ik vier mijn verjaardag altijd wel. Niet dat het veel voorstelt hoor haha. Koppie koffie,stukje taart erbij en verder vooral een hoop heen en weer geloop en aan het eind van de dag bedenken dat je eigenlijk niemand echt gesproken hebt.Maar vind het altijd wel gezellig
Haha! Inderdaad! Plastic bekers doe ik idd ook niet, dat is echt waardeloos drinken! haha! Gewoon in een glas, heb niet voor niks een hele uitzet
Mijn man verklaart me dan ook altijd voor gek. Hij zegt je maakt dingen schoon die al schoon zijn Hoe vaak ikm wel niet gehoord heb; We leven niet in een SHOWROOM.
nee, sinds mijn moeder overleden is 10 jaar geleden vier ik mijn eigen verjaardag en die van mijn vriend niet meer, wel die van de kinderen. voor onze verjaardag eten we alleen met het gezin een stukje taart. ik moet erg veel moeite doen om feestelijke gelegenheden nog "leuk" te vinden sinds die tijd.
mijn man is die zomervakantie jarig en die viert het niet. Alleen de ouders en zijn oma komen altijd ff langs. Dus alleen koffie en gebak. Mijn verjaardag vier ik soms. Ligt er maar net aan hoe druk ik het heb. Ik nodig mensen dan wel specifiek uit. Ook hier komen de ouders en oma''s wel ff langs. Vinden ze zo leuk ja..... Meestal hebben we hier 1x per jaar een grote bbq met vrienden. Dan neemt iedereen vlees, salades of wat drank mee. Is altijd gezellig en vindt ik ongedwongener (is dit wel een woord?). We gaan zelf alleen bij de kinderen op verjaardag. Dus de verjaardag van onze meid wordt straks ook gewoon geviert.
kan ik me voorstellen. Ik vier het bijna nooit. Of het liefst niet. Gelukkig valt het altijd in een feestweek hier in de buurt en dan gaan we veel liever leuke dingen doen in de stad. Maar mijn ideale verjaardag zou zijn gezellig met mijn gezin winkelen in een leuke stad. Daar een taartje eten en ook lunchen. Meer hoeft het van mij niet te zijn.
Ik vier het al jaren niet meer. Ik was alleen maar aan het rennen en vliegen om iedereen van drinken en hapjes te voorzien en daar had ik geen zin meer in. Er komen wel altijd wat mensen op de dag/avond zelf, dus haal wel taart enzo in huis, maar dan is het gewoon een klein groepje en is het gezellig en heb je nog de tijd om gewoon lekker te praten.
wij vieren het eigenlijk altijd wel, we zijn 5 dagen na elkaar jarig midden in de zomer, dus lekker een tuinfeest met een zeil mocht het onverhoopt toch gaan regenen.
vier mijn eigen verjaardag al niet meer sinds ik 18 ben. Dat was een groot feest en de laatste. Mijn vriend ook niet. Vorig jaar samen een weekendje weg gegaan.
ik vier het ook niet echt, mijn ouders komen dan wel, en van mijn vriend en dochter krijg ik wel kadootje(s), en een paar kaarten maar dat is het dan ook, vind het wel prima zo. alleen dit jaar wordt ik 30 en dat gaan we wel vieren
Voor directe fam en goede vrienden wel, maar het is geen 'moeten'. nu word ik toevallig as zat 29 jan, 29 jaar.. dat vier ik dan iets uitgebreider omdat ik dat zelf wel bijzonder vind.
Ik vier mijn verjaardag niet ( echt meer) Wel voor de kinderen haal ik een stukje gebak en vieren we mijn verjaardag ze vinden het speciaal als mama toch ook iets aan haar verjaardag doet. Al kan het me niks meer schelen na dat ik zes jaar gelden de 30 gepaseert bent. Vind er op een gegeven moment niet meer zo veel aan,. haha. De verjaardag van de kinderen vier ik uitgebreid. Volgende maand dochterlief een jaar kan niet wachten dat zijn nu de verjaardagen die het er om doen je kind verwennen en blij maken.
Ik vind het altijd een dilemma, wel/niet vieren. Ik vind het zelf altijd wel gezellig op zich. Maar ik voel een constante spanning tussen mijn ouders en schoonouders, zijn zulke andere mensen. Dat ik voor mijn gevoel de hele avond alleen maar aan het opletten ben of dat het allemaal wel goed loopt onderling. Daarom dit jaar weer niet gevierd.. Maar ja, met de verjaardagen van mijn dochter moeten ze ook allemaal in 1 ruimte, dus kan me er maar beter overheen zetten geloof ik..
Ik vier het lang niet ieder jaar. Vaak vond ik het wel fijn om het in een cafeetje ofzo te vieren. Zodat we om middernacht konden proosten op mijn verjaardag. Maar dan moest m'n verjaardag wel op een handige dag vallen. Nu doe ik er niet veel meer aan. Van m'n vriend, m'n ouders en schoonouders krijg ik wel cadeautjes En omdat ik eind november jarig ben en we nog wel Sinterklaas vieren. Krijg ik dan vaak van m'n broers en schoonzusje ook nog iets. Zonder het te vieren, word ik dus nog flink verwend, hihi. Misschien vier ik het komend jaar wel (35)
Ik hoop altijd dat er mensen komen op mijn verjaardag, maar dat blijkt toch altijd weer een teleurstelling te zijn. Ik vind het prima als mijn moeder, haar, mijn zus en nichtje en schoonouders er zijn. Maken we het zo wel gezellig.
Wij vieren eigenlijk wel altijd onze verjaardag. Vorig jaar die van mij niet gevierd, omdat we dat weekend precies een weekend weg gingen. Dit jaar vieren we waarschijnlijk mijn mans verjaardag niet, of iig niet uitgebreid zoals anders. Hij is 23 juni jarig en ik ben 1 juli uitgerekend. En ik denk niet dat ik dan zin heb om tot 03.00/04.00 uur 's nachts vrienden e.d. over de vloer te hebben. Dus waarschijnlijk alleen de ouders en broertje en zusjes die we uitnodigen.