wij vieren het ook allebei mijn meisje is helemaal onder de indruk van Klaas, ze weet al dat hij bijna jarig is, ik zou niet weten hoe. morgen gaan we naar mijn schoonouders waar ook me zwager en zijn vriendin en hun zoon komen, en daar komt een zak met kadootjes en zondag vieren we sinterklaas bij mijn moeder en gaan we lekker gourmetten kerst is een moeilijk verhaal, mijn ouders ruzieen over mijn broertje maar zoals het er nu een beetje uitziet: kerstavond misschien naar mijn schoonouders??? 1e kerstdag naar mijn vader en zijn vriendin 2e kerstdag naar mijn moeder waar mijn opa en oma ook zijn en dan tussendoor ook nog naar mijn opa
Wij (mijn moeder, zusje en ik) vieren alleen de kerst.. Dit vinden wij het gezelligst, en hebben eigenlijk nooit beide gevierd. Toen mn zusje en ik klein waren wel volgens mij. Als Quinten wat ouders is, gaan we wel pakjesavond houden denk ik!
wij vieren het allebei met sinterklaas geven wij eigenlijk te veel uit aan speelgoed en kleding en met kerst net zo lekker veel dingen onder de boom haha... wij vinden dat erg gezellig we vieren het altijd erg uit gebreid haha
sinterklaas en kerst, met sinterklaas cadeautjes en met kerst gezellig samen met wat familie eten en filmpjes kijken.
sinterklaas gourmetten en kadootjes. kerst gewoonlekker eten met familie. weet nog niet welke dag(en) en oud en nieuw? blijven we lekker thuis. mn pa en ma komen wel maar ik vind heel dat oud en nieuw niet zoveel aan.
Pakjesavond vieren we met heel de familie bij mn ouders Eerst lekker eten en om half 6 komen wat pieten de cadeaus brengen .. 24-12 is Sara jarig , dus eerst verjaardag en s'avonds gewoon lekker bij elkaar zitten . 25-12 lekker bij mijn tante eten . 26-12 bij mijn ouders eten. oud-nieuwjaar ook met de hele bups bij elkaar en lekker rustig aan nieuwjaar vieren . Daar tussendoor heb ik nog 4 verjaardagen en een aantal keren dat we uit gaan eten dus een druk maandje voor ons ..
Wij vierde eerst nooit sinterklaas maar sinds dat de kinderen en zijn vieren wij het echt groot. Gisteren is sinterklaas bij ons thuis geweest. En kerst wordt ook heel groot gevierd met veel kado's
Heb ingevuld dat we beiden vieren maar alleen met sinterklaas doen we kadootjes. Kerst is voor ons echt de kerkelijke viering en het gezellige samen zijn met familie. Geen kerstman enz en dus ook geen kadootjes, maar we vieren het wel.... denk dat ik iets te snel ben geweest in mn keuze, heb het idee dat je bedoelde of we met beide feesten ook kadootjes doen.... dat dus niet (komt ook bij dat beide meiden rond de feestdagen jarig zijn, elise 3 dagen na de sint en mila halverwege januari, het moet natuurlijk ook leuk blijven.... ) Oh en trouwens kadootjes doen we ook alleen voor de kids. We zitten niet zo ruim financieel gezien dus gaan we met sinterklaas gezellig gourmetten met hubbies ouders, net zo leuk als kado's vind ik hoor!
Nu er (klein) kinderen komen, gaan we vanaf volgend jaar wel Sinterklaas vieren, maar de kerst vind ik persoonlijk leuker en dat vieren we ieder jaar!
Wij vieren sinterklaas met cadeautjes. Twee keer. Kerst dan gaan we alleen eten en veel feestjes af. Er is een hele voorbereiding altijd voor de kerst. Balkenbrei bakken, feest met familie, kerstnacht eten en de kerk en de kerstdagen. Nu maar hopen dat ik me straks beter voel.
Ik heb mijn sinterklaas kado al aan gisteren kreeg ik van mijn man een trollbead armband met bedeltjes
Wij vieren eigenlijk alleen kerst. Met s'klaas krijgt ons zoontje alleen een kado. Maar de komende jaren, als hij wat groter is, vieren we vast ook sinterklaas.
Vanavond sinterklaas. Ik vier het samen met mijn kleine mannetje bij mijn ouders. Voor iedereen 1 of 2 cadeautjes en een chocoladeletter en dan voor mijn kleine mannetje iets meer. En daarna als hij in bed ligt doen wij surprise. kerstmis geen cadeautjes, gewoon samen gezellig eten. Tweede kerstdag gaat mijn zoontje naar zijn vader. En dan ga ik gezellig iets doen met vriendinnen en 's avonds de stad in.
Vorig jaar hebben we het allebei gevierd, de jaren ervoor vierden we alleen kerst (geen kindern nog), en dit jaar vieren we alleen sinterklaas. Als de kids straks ouder zijn gaan we denk ik wel weer kerst vieren.
wij vieren sinterklaas en een beetje kerst. Kerst voor onszelf en sinterklaas voor de kinderen. We hebben vanmorgen al pakjesochtend gehad. Super leuk was het en de kinderen hebben genoten.
Sinterklaas met schoenkadootjes en 2 avonden (bij vrienden met kinderen) en bij mijn vader en stiefmoeder. Ook heeft hij van 3 oma's een schoenkado gehad. Alle 2 de avonden met kadootjes (wel geen dure kadootjes, hooguit 20 euro in totaal voor 1 avond) En met de kerst vieren wij het groter en met duurdere/grotere kado's. Kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdag. Zijn 3 volle dagen (nou ja 1 avond en 2 dagen). Wij vierden normaal geen Sinterklaas. Dat vieren we pas sinds Joris er is.