Ja, wij vieren het wel! Mijn man en ik zijn super sinterklaas aanhangers en we zullen er alles aan doen om onze kroost (Nu nog 1) zo lang mogelijk te laten geloven. We vieren het samen met mijn zuster en haar 3 meiden. Wordt wel moeilijker want haar twee oudsten geloven niet meer (10 en 8 jaar) en haar jongste en mijn meisje zijn beide 2,5. En zij beseffen het nog niet helemaal. Anna kent al wel sinterklaas en piet, maar het schoentje zetten heeft ze nog niet helemaal door. Wij maken er een gezellige avond van met lekker eten en een paar cadeautjes en voor de liefhebber een surprise en gedicht.
wij vieren geen sinterklaas dit jaar.. alleen kerst. we zijn zo druk geweest met verhuizen dat we er ook geen tijd voor hebben eerlijk gezegt
Mijn vader is op 5 december jarig, daarom vieren wij het altijd met kerst. Maar zodra die kelien groter is....natuurlijk vieren we dan sinterklaas!
Ik heb nee gestemt. Dat komt omdat wij geen kinderen in onze naaste omgeving hebben en kerst veel gezelliger vinden voor onszelf. Straks met de kleine komt Sint weer volledig terug! Maar dan vind ik het wel leuk, voor die kleintjes is het geweldig! maar voor onszelf hoeft het niet zo..
Ja wij wel alleen doen wij het morgen middag want dan kan hij dr nog even mee spelen want op 5 december moet hij ook weer gewoon op tijd naar bed..want de volgende dag is er weer gewoon school en zag in de agenda van mn man ook afspraken staan dus dat is dan ook niet leuk als hij er niet bij is...
Ja...morgen met mijn ouders, broers en aanhang. En dinsdagavond thuis met de kinderen en m'n schoonouders.
Yes gezellig, morgen is het zover! Wij zijn met alleen maar volwassenen, iedereen maakt iets lekkers klaar en daar maken we een soort buffet van. Verder hebben we lootjes getrokken en nog een heleboel kleine cadeautjes gekocht. En ik krijg van mijn schat het kado wat ik al heel lang op mijn verlanglijstje had staan maar nooit heb gekocht voor mezelf, hoera! (ben zo blij als een kind ) Groetjes, Anakin.
Ja hoor! Wij doen het heel eenvoudig (en daarom extra leuk): boerenkool, warme wijn, open haard aan. Rieten mand legen (houtblokken eruit), bij de deur zetten. Iedereen de kleine attenties erin doen. En dan drie uur lang uitpakken, lachen om malle gedichten - de cadeaus zijn tastbaar klein: een mooie kaars, een kerstbal, een letter, een zeepje, een lief opschrijfboekje, een flesje wijn, een sigaar... Bij ons geen gourmet stellen en dvd recorders, zoals ik laatst in mijn vriendenkring hoorde!
nee, soms wel soms niet. lekker kerst vieren. VAnaf volgende jaar waarschijnlijk wel, want vroeger vond ik het wel geweldig. maar zonder kleine kinderen is het lang zo leuk niet.
Nee vanaf volgend jaar of het jaar daarop als het kindje er is... Misschien volgend jaar met mijn nichtjes erbij en anders dat jaar erop pas. Ik ben jongste in huis dus wij hebben niks aan sinterklaas, kerst doen we wel een beetje. Ik vier trouwens wel sinterklaas met mijn klasgenoten maar dat is pas 19 december
Nu vieren we alleen kerst maar dalek als die kleine er is word er natuurlijk wel sinterklaas gevierd... Maar we hebben nog ff voordat ie dat snapt
Wij hebben het net even gevierd...omdat mn man dinsdag moet werken...mn zoontje vond het geweldig en zei ik vind alles prachtig hahaha ...ligt nu op de bank(is een beetje ziekjes) met zn super helden pyama aan...ik heb het dit jaar maar bij de voordeur gezet en aangebeld...vorig jaar zou mn man dat doen en snel naar boven rennen maar toen viel hij van de trap
Wij gaan naar mijn ouders toe met kerst, mijn zusje is 8jaar en gelooft nog in de goede oude heilige sint, Ten minste mijn ouders denken van wel... Ik heb mijn twijfels daarbij Volgens mij is het eerder schijnheiliggeloof maar okay, het blijft leuk. haha. kijken wat ik krijg.