Vieren jullie Valentijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 8 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.368
    21.747
    113
    Nee, wij vieren alleen onze eigen religieuze feestdagen en dus ook geen naamdagen van katholieke heiligen.

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja natuurlijk! Jullie kennen mij nu toch ondertussen wel :roflmao: Ik grijp alles aan voor een feestje!

Ik heb een werkweekend helaas, maar ik heb allemaal flauw spul gekocht bij Hema. Ik gooi dat allemaal bij man en kids op bed, schiet 3 confetti hartjes kanonnen leeg en rijd dan snel naar mijn werk :roflmao:

Bellybell, Philou, Luchia en 13 anderen vinden dit leuk.
  3. Linda86

Linda86 VIP lid

Pff nee, ik heb daar echt helemaal niks mee. Verschrikkelijk commercieel gedoe.

Uitgebreid koken vind ik wel leuk, maar dat doe ik (bijna) elk weekend), dus het weekend van Valentijn waarschijnlijk ook wel.

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.893
    113
    Vrouw
    Ik vier het niet speciaal, maar vind een kaartje wel altijd leuk. Maar dat doe ik ook naar een vriendin van me dus dat is niet specifiek binnen mn relatie

Neuzeke vindt dit leuk.
  5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113
    Hahahaha ja dit... hebben we overigens ook wel eens met onze trouwdag..:oops:

We geven elkaar zo af en toe iets zo der dat het een speciale dag is. Als mmijn man een hele zware week heeft dan koken mijn zoon en ik wat lekkers, we bakken iets of heb een kleinigheidje.

Juist door deze tijd en sinds de tijd dat mijn vader 1 jaar nog kreeg leven we iets meer op de dag zelf. Waarom een cadeautje pas met Valentijnsdag, morgen is ook fijn. Overigens geen berg meuk maar net even iets wat je weet dat is leuk

Spectre vindt dit leuk.
  6. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    Al bijna 13 jaar samen met mijn man maar nooit aan Valentijn gedaan. Alleen nu zag ik een valentijnsmenu van een van onze favoriete restaurants en die heb ik besteld! Het wordt dan bezorgd en ik moet het wel zelf opwarmen maar dat vind ik geen probleem. Zoals die kok kan koken, heerlijk!

Neuzeke vindt dit leuk.
  7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Nee. Wij zouden ook gerust onze trouwdag vergeten, behalve dat schoonmoeder er altijd aan denkt. 1x gehad dat we helemaal verbaasd waren dat ze een cadeautje bij zich had zelfs, duurde best even voordat het kwartje viel :roflmao:

pareltje2212 vindt dit leuk.
  8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Normaal gesproken neemt mijn man wel eens een bos bloemen voor me mee, als hij er aan denkt. Maar dit jaar valt het volgens mij op zondag, dus dat wordt dan lastig.
    Verder vieren we het niet, en als hij er niet aan denkt, ben ik het meestal ook al vergeten.

9. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Nee hoor, vinden wij commerciële onzin. Het is veel leuker om eens spontaan iets voor de ander te halen/organiseren.

citroenrasp vindt dit leuk.
  10. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Nee ik vind dit persoonlijk iets voor de leeftijd 4 t/m 18 jaar. Ik val daar al flink buiten :o:

TotalBella, Gewooniemand en Linda86 vinden dit leuk.
  11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Leuk!
    Zou je me de site willen PB-en?

Wij geven begin ieder jaar onze "oppassers" een bedankje om ze te bedanken voor de oppasmomenten van het jaar daarvoor. We lopen ietsjes achter met geven. Had al wel een leuk idee maar door corona is dat momenteel niet haalbaar.
    Dit vind ik een leuk alternatief!

Sado vindt dit leuk.
  12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Whahahahahaha :D

Zet je wel een stofzuiger voor ze klaar? ;)

13. Voor 4jarige?

14. Hahaha het is erg duidelijk, gezien de reacties! ♡♡

15. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat is vaak de leeftijd waarop ze vriendschappen ontwikkelen en wat uitgebreidere interesse kunnen krijgen in het andere geslacht. Vaak ook de eerste onschuldige kinderverliefdheid dan.
    Dus ik van het niet zo gek dat Gootje die leeftijd riep.
    Een knutselwerkje met een hartje erop en die geven aan je beste vriendje/vriendinnetje kan prima als je 4 bent.

Gootje1988 vindt dit leuk.
  16. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.263
    8.712
    113
    Vrouw
    Ik heb geen relatie dus in die zin doe ik niks. Ik geef wel altijd een kaartje met vaak een bosje bloemen/iets lekkers ofzo aan mijn moeder. Af en toe ook aan zussen/vriendinnen maar aan mijn moeder sowieso.

17. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Nee doen we niet aan.

Zeg ook altijd, haal maar een week later bloemen als je dat zo graag wilt.
    Anders betaal je 3x zoveel.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Eigenlijk dit.

Ik ben dol op kleine cadeautjes of verrassingen voor de mensen van wie ik hou. Dus JA wij doen er zeker aan.
    Heb voor m'n man een mooie foto op hout laten maken van onze kinderen (special foto's laten maken door fotograaf)
    M'n 2 beste vriendinnen krijgen een pakketje met lekkere bonbons, onze ouders krijgen een leuke kaart met daarop foto van de Kids.
    Heb andere vriendinnen en m'n neefje een kaartje gestuurd.

Voor m'n zoontjes heb ik een klein pakketje laten maken met daarin een snoepje, een Choco hart lolly en een helium ballon.

En onze buren krijgen ook een klein pakketje.

Ik vind dat je elke gelegenheid kan aangrijpen om de liefde voor je naasten te vieren. Niet perse alleen op Valentijnsdag, juist ook gewoon zomaar.

TotalBella, Nougat, Iertje81 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.664
    18.730
    113
    Vrouw
    Eigenlijk vind ik dit wel mooi gezegd.

Je hoeft ook niet persé hartjes en toestanden te kopen.
    Een leuk kaartje met persoonlijke tekst, persoonlijk geschenk, iets waarvan je weet dat de andere het graag wil.

hummeltje5 en Sado vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina