Tja, niet bij iedereen gaat dat. We hebben heel bewust zo weinig mogelijk mensen het verteld en niemand van al die mensen die ik wekelijks zag heeft het gevraagd. Maar idd laten we maar weer ontopic gaan, t is toch jammer dat dat jochie geen donuts meer mag eten daar.
Belachelijk! een kindje vroeg het ook eens aan mij (met allemaal mensen erom heen) maar toen dacht ik alleen maar.. volgens mij moet ik aan de lijn
Nou jullie zijn allemaal een heel stuk toleranter dan ik . Ik blijf het echt not done vinden voor een ouder kind (en helemaal voor een volwassene) om in twijfel gevallen te vragen of iemand zwanger is. Alleen als je het écht zeker weet kun je wat mij betreft zoiets uitspreken. Het gaat niet alleen om de insinuatie dat iemand te dik zou zijn, maar ook om alle emoties die gepaard kunnen gaan met zwanger zijn/ worden. Wat als de persoon in kwestie zwanger was, maar onlangs een (v)mk heeft gekregen? Wat als de persoon in kwestie nog maar heel pril zwanger is en het nog niet met de wereld wil delen. Een minder assertieve vrouw staat dan al gauw met haar mond vol tanden. Ik heb dan liever dat niemand mij op mijn zwangerschap zou aanspreken. De mensen waarvan ik wil dat ze naar mn zwangerschap vragen weten het toch allemaal, omdat ik het hen uiteraard zelf vertel.
Bekijk bijlage 408825 een kind van 4.... kom op... Kinderen en dronken mensen zeggen gewoon waar het op staat
Je hebt duidelijk mn eerdere post niet gelezen. Ik had al gezegd dat ik het in het geval van een kind van vier belachelijk vond . Wel een heel schattig plaatje .
Wat een stelletje dombo's.. Een kind van 4! Het is niet dat hij de vrouw helemaal heeft uitgescholden.. Ga vliegen vangen ofzo.