speeltje buggy (voor bijv. Quinny Buzz)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sassie1980, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

Ik heb een Quinny Buzz en voor de reiswieg had ik een leuk speeltje, eentje die je aan de boog van de kap kon hangen. Nu ben ik op zoek naar een speeltje voor de buggy, iemand een tip?

Ik had een speelboog gekregen van de kraamvisite, die kun je ook aan de box of wipstoeltje klikken, maar de buizen van de Buzz zijn te breed en dit past dus niet.
    Ik weet niet of een boxspiraal handig is? Je hebt wel een beugel ter hoogte van zijn middel, maar de buggy staat nog in ligstand en dan kan hij er volgens mij niet bij.

Ik heb eigenlijk iets nodig wat je om een buis/beugel kan klikken wat dan omhoog blijft staat/ Je hebt van die speeltjes met zuignap voor op het bald van de kinderstoel. Zoiets, maar dan met een klem/knijper.

Groetjes Saskia

2. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    Volgens mij heeft fisher price die dis kun je aan 1 kan vast maken ik zal es even voor je zoken

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb altijd een boxspiraal er omheen gedaan. dit beviel ons goed hij schoof wel af en toe opzij maar je kan hem zo weer terug schuiven.

4. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Je hebt van oa Tiny love allemaal van die losse speeltjes die je dan ergens aan vast kunt maken dmv een lus ofzoiets. Mischien is dat iets?

5. eigenwijsje

24 jan 2008
    58
    0
    0
  6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik ben zelf even op zoek gegaan en kwam een erg leuk speeltje tegen van Tiny Love, Tiny Love stroller play set Buzzy Bee, deze kost ongeveer 24 euro.
    Na een bezoekje aan Kelkoo kwam ik op een site uit waar dit speeltje 12 euro kost!
    Ik heb hem besteld, als het goed is heb ik hem dinsdag of woensdag binnen.

Deel Deze Pagina