Ik wil al een tijdje graag vierkant servies. Nu had ik dat in eerste instantie bij de xenos gezien. Maar laatst was ik bij de action en daar zag ik precies hetzelfde uitziende servies. Ook de afmetingen waren nagenoeg hetzelfde. Alleen kost bijv een plat dinerbord bij de xenos 5euro bij de action2,69. En gebaksbordjes bij xenos 2,79 en action 0,99. Enkel diepe borden moet ik dan enkel via xenos want die hebben ze niet. Zou er nu eigenlijk kwaliteitsverschil inzitten en zijn er mensen hier met dit servies? En hoe vinden jullie de kwaliteit? Ben over 2 weken jarig en leek mij leuk om dan een en ander te vragen.
Geen idee of er kwaliteitsverschil in zit. Ik denk het eigenlijk niet. zie wel vaker dat de action precies dezelfde dingen verkoopt als de xenos. en kan dan nooit ontdekken waar het prijsverschil in zit. Ik heb ook vierkant servies van de xenos en die kwaliteit vind ik prima. Maar ik zou in dit geval voor het servies van de action gaan. Prijsverschil is behoorlijk.
Ik vind dat action echt goede kwaliteit dingen heeft! Heb er van de zomer ook veel dingen voor in de tuin gekocht, en die lagen ook gewoon precies hetzelfde bij intratuin alleen 3x zo duur. En anders probeer je er eerst toch even 1 of 2 ?!
Als t valt zal het allebei kapot zijn, maar bij het Action servies doet het wat minder pijn in de portomonnee haha.
Ik weet niet of er daadwerkelijk verschil zit tussen xenos en action maar vind dat er veel snelle zwarte strepen opzitten dan op servies van andere winkels
Ik heb vierkante borden van de action gehad. Maar of wat waren die dingen zwaar. En ze paste haast niet in mijn keuken kastjes, heb ze toen weg gegeven aan me zus. Rot dingen.
Wij hebben het servies van de xenos. Toen ooit een keer in de aanbieding gekocht. Was een doos vol met vierkante borden en schalen. Ik ben er best tevreden over. Met de action geen ervaring.
Ik heb ook het vierkante servies van Action. Heb het nu 2 maanden in gebruik en het gaat iedere dag de vaatwasser in, borden en schoteltjes zien er nog prima uit! De kwaliteit lijkt me dus prima tot zo ver. Ze zijn goed dik. Inderdaad ook wel erg zwaar. Heb er laatst toevallig 1 uit mn handen laten vallen, op de laminaatvloer, maar hij is heel gebleven haha.
Er ligt nu ook een starters pakket met vierkant servies in de winkel. Ook niet zo duur. Ik heb er ook aan gedacht om mee te nemen misschien doe ik dat ook nog wel.
Ik heb nu 1.5 maand het action vierkante servies ben er erg tevreden over wel zwaar inderdaad maar daardoor ook stevig genoeg bij dunne borden kreeg ik het altijd voor mekaar dat hoekjes afbraken.
Ik vind de kwaliteit niet zo best. Gebruik twee van die grote borden als hapjesschaal, maar het lijkt wel niet goed gelakt ofzo en het 'vuil' er in trekt. Na de borrelhapjes met mayo kan ik schrobben wat ik wil, maar er zitten nu allemaal gele plekken in de rand. Beetje jammer...
Wat een hoop reacties. Wel verschillend in tevredenheid dus. Heb toevallig gister bij de action 4 grote dinerborden alvast gekocht. Nog niet in gebruik want wil dat pas doen als ik servies compleet heb. Begin nu wel beetje te twijfelen door reactie hiervoor over dat intrekken in glazuur. Dat zou ik wel zonde vinden. Twijfel nu om het verder aan te vullen met xenos. Maar ja scheelt echt de helft. Hoop dat er nog meer reacties komen haha
Nou gewoon alvast die borden een paar keer gebruiken dan weet je meteen of je verder kunt aanvullen met de Action borden of wellicht met met de Xenos borden.
Heb hier servies van de Action. Vind er niks mis mee. Geen last van intrekkend vuil oid. Tevreden dus.