Ik had een vraagje. Jij laat iemand op jou kind passen en die persoon neemt vervolgens jou kind mee op de fiets zomder kinderzitje. Terwijl jij al meerdere keren hebt gezegd wil ik niet geen kinderzitje dan moet mij kleine lopen of op zijn eigen fiets. Maar de oppas heeft maling en wat gebeurt er voet tussen de spaken wat zou jij dan doen. De persoon zelf zegt jaah maar het kindwou het zelf. Kind van 4mjaar
Ik zou diegene niet meer op laten passen en er even duidelijk bij zeggen waarom niet. Verder kan je vrij weinig doen denk ik.
Ten eerste diegene niet meer op laten passen Verder zou ik helemaal klaar zijn met die persoon. Hij of zij heeft blijkbaar geen respect voor jou of je kind. Neemt ook geen verantwoordelijkheid. Een kind van 4 kan wel iets willen maar als volwassene moet je dan zeggen of het wel of niet kan.
Ik zou echt heel erg boos worden !! Gaat het wel goed met het kind? Kan ongelooflijk zeer doen, laat staan het letsel.
Heel rap op zoek gaan naar een oppas die wel een gezond verstand heeft, en die de wensen van de ouders respecteerd. Ook zou ik de oppas aansprakelijk stellen voor de geleden schade.
Andere oppas nemen. Ik zou de nieuwe oppas wel zelf voorzien in het hebben van een kinderzitje, dus eventueel een tweede zitje aanschaffen.
. ik zou woedend zijn. uiteraard komt deze persoon dan niet meer in de buurt van mijn kind maar ik zou ook nog een hartig woordje spreken met deze persoon! arm kind.
Dag oppas! 'maar het kind wou het zelf' is echt zeeer slap, de verantwoordelijkheid kan nooit bij een kind van vier gelegd worden. Neem aan dat je zelf niet eens twijfelt, deze oppas is ongeschikt. Wat zielig trouwens voor het kind
Hier ben ik het helemaal mee eens. Hoewel ik me afvraag of je zelf ook meer had kunnen doen. Heeft je kind al vaker bij deze persoon achterop gezeten? Dan had je misschien al eerder moeten zeggen dat hij of zij niet meer mag oppassen als dat opnieuw zou gebeuren. Of je had -als die persoon vaak oppast- zelf een kinderzitje kunnen aanschaffen. Ik vind niet dat een oppas daar kosten voor hoeft te maken. Als die persoon maar af en toe oppast en er soms met de fiets op uit wilt, had je ook kunnen voorstellen dat jullie op die momenten even van fiets ruilen. Dan hoeft niemand kosten te maken en zit je kind toch altijd zo veilig mogelijk.
Persoon zelf vind zich nu de slachtoffer en zegt dT het niet aan zichzelfbligt en dat hij wel met de kleine naar het ziekenhuis is geweest