Hallo allemaal, Kan iemand mij helpen aan een lodger speendoekjes uit de babydoos van prenatal. Mijn zoontje slaap niet zonder, maar helaas kan je deze niet kopen, degene die je kan kopen zijn anders en deze wil die niet. Alvast bedankt bloem 23.
Zit dat doekje niet in de Etosdoos? Ik heb er daar eentje bij gehad nml. Vierkant wit doekje met stippen en in het midden een lusje voor de speen.
@wupsie, Ja klopt, het is een vierkant doekje met een lus in het midden. @ Yolanthe, Het is idd een vierkant doekje met stippen en een lusje voor de speen in het midden, ik had m volgens mij in de blije doos van prenetal zitten, maar weet het niet 100% zeker.
Owwwww dat ding.. Wat doe je daarmee dan Hij hangt hier klaar voor als ukje geboren wordt (ken alleen geen kindjes die zon doekje hebben gebruikt, dus vandaar die vragen?) Maar jouwe is versleten ofzo? Want dan heb je natuurlijk een probleem met jou kleine?
Is over dat doekje niet een tijd geleden een nieuwsbericht geweest dat je deze niet als speendoekje oid mag gebruiken omdat het kan rafelen? ik gebruik m hier als hele zachte spuugdoek haha
Ze verkopen ze bij de GARDO! Alleen zit het lusje om de speen aan te doen aan de zijkant ipv in het midden, verder precies hetzelfde, even zacht en groot! Mijn dochter is er ook gek op, en ik heb bij de GARDO dus 1 erbij gekocht! Ze hebben verschillende motiefjes en kleurtjes! kus miek
Hoi bloem24, Zodra ik de babydoos heb ontvangen en er eentje tussen zit zal ik je hierover berichten ok en als je dan nog wilt deze naar je opsturen! Heb namelijk voldoende spuugdoekjes thuis, veel gekregen ook. Liefs wolkjuh