Vierkante pannenkoeken

Discussie in 'De lounge' gestart door abcd1234, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ga jij de vierkante pannenkoeken kopen?

1. Ja!

2. Nee...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    En, heeft iemand ze al op?! ;)

2. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Lol! :D Nou wij hebben deze supermarkten niet in de buurt, dus ik zal ze niet kopen. Wat de vorm betreft.... ach ja... bij mij zijn ze ook niet altijd helemaal gloedje rond..;) En er wordt gezegd hier dat pannenkoeken bakken m'n specialiteit is (en tegelijkertijd praktisch m'n enige want m'n vriend is de kok hier in huis :p) dus ook met een andere vorm smaken ze prima denk ik.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ga ze niet kopen maar vind het wel eens wat anders. Leuk; En dan staat er ook bij dat het een ronde prijs is haha!

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

vergeet niet dat veel groenten gemanipuleerd zijn zodat ze een aantrekkelijkere kleur hebben voor de consumptie. bloemkool is er ook in een groene variant (romanesco) en een paarse variant die na het koken groen wordt. bloemkool is dus niet altijd van nature wit ;)
    overigens, mais was van oorsprong ook niet geel! dit is puur vanwege de huidige consumptiemaatschappij gemanipuleerd. ook de smaken worden gemanipuleerd. niets smaakt zoals het oorspronkelijk smaakte, anders zouden wij als "fijnproevers" het toch niet eten.

maar, uhm, wat ik even niet snap he... waarom zou de vorm van een pannenkoek de smaak beinvloeden?? ;)

ontopic: ik eet geen pannenkoeken, dus nee, ik koop ze niet :D

5. Mama0184

Mama0184 Nieuw lid

14 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik heb ze gisteren gekocht en gelijk opgegeten.
    Smaak valt mij niks tegen, eigen gemaakt is anders maar het komt in de buurt.

Natuurlijk niet in verhouding met de pannenkoeken van Jan, die zijn wel erg lekker!

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Er gaat niets op tegen eigen gemaakte pannekoeken! Snel en veel lekkerder.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Ja want kleur en vorm beinvloed ook de smaak he ;) gaat helemaal nergens over.

Ik maak zelf vaak pannekoekjes in leuke vormen voor de kinderen (beertjes, hartjes, mickey mouse heb ik een keer gemaakt, vierkantje ga ik ook eens proberen zeker zo handig voor pannekoekentaart hihi.

Verder moet je deze kant en klare niet in de magnetron opwarmen DAT beïnvloed de smaak wel, maar in de pan zijn ze best goed te doen, ik vind vaak een nadeel als je ze maakt dat ik in de keuken sta en iedereen aan het eten is en ik pas naderhand kan eten (of snel tussendoor) soms eten we dan kant en klare zodat ik ook mee kan eten, dan maak ik ze per 4 warm) dan wel in de magnetron, dan maar wat minder lekker maar wel zo gezellig hihi

8. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    mijn zoon heeft er nu 2 mee naar school :)
    op vrijdag mogen ze iets lekkers meenemen of eeen tosti maken en vandaag wou hij een pannenkoek 1 met suiker 1 met kaas en ham die maakt de juf dan warm voor m :)
    ik hou ook niet zo van pannenkoeken alleen als ik ze zelf gemaakt heb met appel kaneel en krentjes :)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wel handig, wij hebben vierkante borden en dat gaat nooit goed normaal ;)

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha ik dacht dat alleen mijn familie dat deed :)

maar er zijn dus meer mensen die dat doen :D

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

of ik juist wel, want misschien vind ik het dan lekkerder
    ik lust namelijk maar een handje vol soorten groentes :)

12. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Mijn man heeft ze gisteren meegenomen. Maar we hebben ze nog niet op, dus ik weet niet of ze lekker zijn.
    Ik vind over het algemeen zelf gebakken pannenkoeken ook lekkerder dan kant en klare, maar het is wel makkelijk;)

Deel Deze Pagina