Vierling geboren in Wilhelmina Kinderziekenhuis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Adriana85, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
  2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Holy ships.. van 2 naar 6 dochters! Arme man :)

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

oh my dat moet ik lezen :)

zo hee, zal wel druk zijn! en eeneige vierling is inderdaad erg bijzonder.

4. tuc

tuc Niet meer actief

wel fijn dat de oudsten al 6 en 7 zijn haha

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Kunnen ze lekker met zijn allen gaan flessen :)
    haha! wel gezellig ieder een kindje op schoot.

6. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    En dat bij ons in het dorp!

7. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
  8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh jeetje, vier! Maar nee, hier kan ik echt niet jaloers op zijn, zo'n meerlingenzwangerschap.. zo vroeg geboren, verschrikkelijk lijkt me dat.

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Geen leuke opmerking. De geboorte van de drieling op dit forum staat helemaal los van deze vierling en daarnaast is het EN beide bijzonder EN jouw drieling niet.

Zodra je een meerling hebt ben je automatisch een soort straatcircus. Je kunt het ook op jezelf betrekken dat jij 1 kind al bijzonder vind.

Met een familie vol tweelingen ben je het zo ontzettend beu dat mensen te pas en te onpas kinderen onderling maar te vergelijken, en op de een of andere manier altijd maar weer over de tweeling van de tante van de buurvrouw die 10 jaar geleden verhuisd is naar... Echt die prietpraat van mensen zodra je een meerling hebt of verwacht, dood en dood vermoeiend

10. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Goedemorgen, relax...

11. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ik hoop voor hen het goed zal gaan met al hun dochters! Het is zwaar als je kind prematuur geboren wordt.

En vier tegelijk.. Prachtig en de eerste jaren retezwaar.. Hopelijk hebben ze veel helpende handjes!

12. adi

adi Niet meer actief

over dit soort opmerkingen zeg ik altijd: gelukkig maar dat jij ze niet hebt mogen krijgen, want de ouders van deze meiden zijn dolblij met hun meiden.

13. TempusFugit

Tjongejonge, wat heeft iedereen hier zeg :( Snap niet wat ik verkeerd heb gezegd hoor.

14. adi

adi Niet meer actief

serieus? :(

15. TempusFugit

Ja, serieus.

Ik heb ook helemaal nergens gezegd dat deze mensen niet blij zijn met hun kinderen want natuurlijk is het een zegening om zoveel wondertjes op de wereld te mogen zetten, maar ik hoop toch dat ik never nooit in de situatie kom dat mijn kind zo vroeg wordt geboren en die kans is nu eenmaal groot bij een meerlingenzwangerschap. Maar goed, het zal wel dan.

16. adi

adi Niet meer actief

Ik zal het even omdraaien. Stel, jij hebt een zoontje gekregen, je bent dolgelukkig met je kind (zoals hij is, wel niet prematuur, hazenlip, plat hoofdje of wat dan ook).
    Vervolgens kom je telkens mensen tegen die pas en onpas tegen je roepen:
    - 'verschrikkelijk!'
    - 'liever jij dan ik'
    - 'nou, ben je er blij mee?'
    en zo kan ik er 100 bedenken.

Deze strekking heeft jouw reactie dus ook.

Overigens zijn deze meiden geboren met 28 weken en doen het super.

17. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    :(:( ieder toch zijn eigen keus. En dan ook nog haar vervolg opmerking dikgedrukt aanhalen?

Ik zou er ook echt niet om staan te springen om een vierling die ook nog eens prematuur is.

Dat die ouders er gelukkig mee zijn en jij er gelukkig mee zou zijn betekend niet dat de rest dat ook is.

OT: jeetje zeg, lijkt me heel zwaar maar ik wens die ouders al het geluk met hun gezinnetje!

18. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ook een hele goeie morgen! Misschien met het verkeerde been uit bed gestapt?

Er al eens aan gedacht dat ze met de opmerking: "wij vonden" bedoeld: "mijn man en ik" of "bij ons thuis"
    Niet meteen zo in de aanval, er staat toch nergens dat ze namens iedereen van het forum spreekt

19. TempusFugit

Adi, ik heb geen idee wat je nu eigenlijk nog wil horen. Er wordt een artikel geplaatst, mijn mening als buitenstaander is dat ik het vreselijk eng zou vinden om een meerlingenzwangerschap te hebben want ik zou in absolute angst leven vanwege de kans op vroeggeboorte, complicaties en mijn kind in het ziekenhuis achter te moeten laten waar nu eenmaal een grotere kans op is. Natuurlijk, als het zo is zou het méér dan welkom zijn maar als ik zelf zou mogen kiezen zou ik dit niet willen (ondanks de gigantische kinderwens). Ik heb nergens gezegd dat ze niet dolgelukkig zijn, want ik snap heus wel dat ze in de wolken zijn met de geboorte van hun dochters. En hier laat ik het bij, want deze discussie kwam nergens vandaan en gaat ook helemaal nergens heen.

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wat bijzonder! En fijn dat de meisjes en moeder het goed doen! En dan ook nog 1 eiig (waarschijnlijk) wat een pracht gezinnetje! Heel speciaal. Ze zullen vast en zeker trots zijn!

(Net als ieder ander trots is op hun kinderen)

Deel Deze Pagina