Baby die erg hard volume heeft

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Gizzie1983, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik plaats het bericht toch hier (ipv baby/dreumes) omdat het een vraag voor de toekomst is ;).

Onze kleinste meid heeft een erg harde volumeknop! Als ze huilt, huilt ze zooo hard. Ik voel serieus mijn trommelvliezen trillen als ik haar 's nachts uit bed haal en ze bij mijn oor huilt :). Daarbij vergeleken huilde onze andere dochter erg zacht :p.

Nu begint ze haar stem een beetje te ontdekken en begint ze een beetje te gillen en gekke geluidjes te maken. En dan ook weer zo hard!

Mijn vraag is dus...zou ze straks ook zo hard gaan praten? Gewoon in alles een harder 'volume' hebben? Of hoeft dat helemaal niet?

2. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha moest er wel om lachen.
    Mijn baby's hadden allemaal een flinke volume knop en eerlijk het wordt er niet beter op. De jongste van 10 maanden gilt, gilt en gilt en niet omdat ze boos is, maar gewoon als ze speelt. De andere 2 8 en 5 jaar moet je ook steeds wijze op hun volume, en gaan we naar een speeltuin dan raak je ze niet kwijt hoef alleen het volume te volgen :)

3. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    De jongste heeft hier ook zo'n kei harde stem. Als baby inderdaad al en nu (1.5jaar) met roepen, huilen, krijsen nog steeds.
    Andere mensen in de supermarkt ofzo, maken er ook standaard opmerkingen over! " zo wat een stem!" "nou dat is wel duidelijk, hij wil het echt niet!"
    Zelf ook wel eens een pieptoon in mn oor gehad van zijn stem.
    Ook het ontdekken van diverse geluiden die hij kan maken gaat op luide en enthousiaste toon.
    Zelf hebben we ook geen zachte stem, dus zit er wel een beetje in. Al is onze oudste zoon helemaal niet zo luid.

Toch, het lekker brabbelen tijdens het spelen en het zeggen van woordjes is op een normaal volume. Maar als meneer vervolgens zijn zin niet krijgt of als iets niet lukt dan gaat de volumeknop weer open.

4. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.439
    372
    83
    in een huis
    Onze oudste heeft ook de harde stem van haar vader 😂 Als zijn familie hier is word ik serieus af en toe gek! Hihi.

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh jee....hahaha. Dat belooft wat!

Begrijp ook niet van wie ze het heeft ;). Manlief en ik zijn beiden erg rustig en praten totaal niet hard. We gaan het zien :).

Thanks dames!

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Trouwens, mijn schoonmoeder heeft ook best een harde stem! En qua uiterlijk lijkt de kleinste ook op haar...;). Zou ze het daarvan hebben misschien? Mmm...

7. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Hahaha heeeel herkenbaar, soms knettert het gewoon door mijn hoofd!!

8. misa

misa Niet meer actief

Mijn dochter had ook een harde huil, ze kan nu hard spelen en hard praten.... Maar soms ook niet hoor. Ik probeer dat al vroeg af te leren. Dus ook een kindje van een jaar dat gilt om het gillen, wijs ik terecht. Op een gepaste manier natuurlijk. En verder negeren. Maar nu met 3,5 luister ik pas naar haar als ze normaal met me praat ipv schreeuwend en huilend haar verhaal doen.

9. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dl had een heel lief zacht huiltje, en heeft nog steeds een zacht stemmetje. Helaas kan ze ook HEEL hard gillen, we staan regelmatig met piepende oren. Ik begin te denken dat alle kleine kindjes (of vooral meisjes?) dat doen...

Deel Deze Pagina