Die dingen heb ik gegeten in Louisiana. Een hele grote pan werd tot aan de rand gevuld met kreeftjes, en die krijgen een lading zout over ze heen, zodat hun ontlasting eruit komt. Na ongeveer een half uur in dat zout, gaan ze (levend dus) in een grotere pan vol met kokend water, afschuwelijk! Voor de vorm heb ik er twee gegeten, maar ik kreeg ze amper weg.
Tjongejonge, ik ging eens googlen op Geoducks, want ik (blond) wist niet wat dat waren...maar je zou die toch in je tuin vinden ale: .
Een geoduck kan wel een meter lang worden, en gemiddeld zo'n 146 jaar oud, wat het één van de langstlevende diersoorten maakt. Dit schelpdier is als zeevrucht een delicatesse. Aldus wikipedia iehw!
whhhahahaha...ik lach me rot om jullie meiden, een gat in de markt.... Overigens wel een vies beest, dat beest uit de tuin en ook die imitaitedildachtige.... Wil dat echt niet op mijn bord..
Ok, ik hoop dat je weer wat bijgeleerd hebt. Terug ontopic: zou 'm ook niet op m'n bord willen hoor Wat een ENGERD die geoduck!
Nou ja, wat je ontopic noemt, het ging over een rivierkreeftje zeker? Die wil ik best wel op m'n bord,jammie! Alhoewel ik er na dat verhaal van Annabella iets minder zin in heb...zielig joh met dat zout!
ik zou echt hard gillen als ik z'n ding in de tuin zou tegen komen slik en zo'n geoduck die mag van mij ook wel heel ver weg uit mijn buurt zijn bah haha
Oh mensen, moet ik nu? EEEEEK! Ik ben echt bang voor alles dat kruipt, schuift, glijdt, rolt en weet ik het wat... Hoe vies! En die geoduck... OMG daar schiet je toch spontaan van op slot! Alhoewel, als je héél wanhopig bent... O daar komt mijn lunch... BLUGH!