Vies CB

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nemo, Aug 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

Dat is idd nou net het probleem, ze gebuikt hem niet :(

2. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    Ja, dan zal die gel inderdaad ook niet veel helpen :(
    Weet je trouwens al of je een klacht gaat indienen?

3. Mey

Mey Actief lid

Jun 9, 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Ik ben echt geschokt door je verhaal. Gadverdamme zeg! Ik sta ook te kijken van haar wel zeer onprofessionele reactie! Ik zou zeker een klacht indienen en ook even erbij vermelden hoe haar reactie op jouw opmerking was.

Bij ons vorige CB werd alles afgesopt na gebruik en gebruikte ze steeds zo'n alcoholgel.

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb besloten geen klacht in te dienen. Het was niet onze eigen arts die is n.m. wel heel schoon. Het gaat me in elk geval niet nog een keer gebeuren !

5. evy261

evy261 Actief lid

Jul 11, 2006
    403
    0
    0
    Zou ook zeker niet meer bij haar gaan. Ook al is je eigen arts er niet. ;)

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik zou dus alsnog wel een klacht indienen.
    Stel je voor dat ze het bij meerdere kinderen heb gedaan en niemand maakt er melding van, dan blijft ze het doen.
    En wie weet als je eigen dokter nog eens ziek is of op vakantie dat je haar dan weer krijgt.
    Ik persoonlijk zou een klacht indienen, maar goed dat is ieder zijn keuze uiteraard ;)

7. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Wat een viezigheid allemaal zeg! Bah! Wat ik bij ons cb zo ontzettend goor vind, is dat boven die kussens in de hal om je kleintje op uit te kleden van die speeltjes hangen. Ieder kindje heeft die in z'n mond, en dat wordt (natuurlijk) niet na elk kindje schoongemaakt. Daar mag ze van mij dus echt niet mee spelen, vind het te ranzig voor woorden! Hangen er bij jullie cb ook van die speeltjes voor algemeen gebruik?

8. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Tja dat ieder kind die speeltjes in zijn mondje doet dat is idd niet hygienisch, maar wat denk je dat kindjes doen op een kinderdagverblijf?
    die stoppen ook alles in hun mondje en daarna de volgende weer.

9. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Ja daarom zijn ze daar ook bijna altijd tegelijk verkouden enzo ;)

10. Niet meer actief

Vreemd zeg, bij ons op het CB wassen ze altijd de handen na elk onderzoekje...dus onderkantje gecheckt; handen wassen......
    En zo hoort het!
    Ik zou idd een klacht indienen!

Share This Page