Vieze bittere smaak

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora86, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb sinds vanmorgen een vieze bittere smaak in mijn mond en keel.
    Nu ben ik aan de google gegaan en kan het van pijnboompitten komen. Heb deze eergister gehad over mijn salade..
    Heeft iemand anders dit ook al eerder gehad? En hoe lang houd t aan?
    Ik omschreef t zelf als een zeepsmaak , maar bitter komt toch beter overeen... Zelfs water heeft een vies smaakje.. Mn sigaretten zijn smerig , mn eten is vies.. Help.. Wat kan ik hieraan doen :)

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Heb je Chinese pijnboompitten gegeten? Want die geven zo'n vieze smaak. Bij mij duurde het een dag of 3.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ja! Dat zijn helaas de pijnboompitten.
    Ik heb het ook weleens gehad. Kan een aantal dagen aanhouden. Niks smaakt meer lekker hé! Ik kon er goed chagrijnig van worden.

Google maar eens op pijnboompitten en vieze smaak.

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Geen idee wat voor pitten t waren. Zat bij een topping van Apetina... Toen ik op google vieze smaak in mond intypte kwam ik uit bij pijnboompitten. Dus kweetniet of het "de goede" zijn zeg maar..

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb het gehad toen ik pijnboompitjes had zitten snoepen zonder ze te roosteren toen heb ik er een dag of 6 last van gehad echt zo ranzig! En met niks krijg je die vieze smaak weg.
    Sindsdien eet ik ze alleen geroosterd en geen last meer van gehad.

Mijn ma en broertje hebben er pas 2 weken last van gehad :$

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hete pepers eten is de enige oplossing hiervoor. Wijn en vruchtensap NIET drinken, wordt et alleen maar erger.

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Das mooi kl*te dan dus.. ik ga wel hete pepers halen dan. Dit is echt erg.. Heb net alles 4x gepoetst t lijkt nu iets minder *haha gek he.. tong kapot :p* maar gets. Bedankt voor de tips :)

Deel Deze Pagina