dreumes jaloers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sherly182, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    vandaag op kraam visite geweest bij een vriendin van ons. die hebben een mooi kindje gekregen.
    dus wij daar naar toe gaan.
    nu mochten we haar ook vast houden maar onze dochter van 1,5 vond dat helamaal niets. die wou ook gelijk bij op schoot en de baby er af halen, huilen, opschoot, van schoot af, bij papa was niet goed, bij mama was ook niet goed en afleiden lukt ook niet echt goed.

nu is mijn vraag moet je hier aan toe geven??
    of moet je daar niet aan toe geven??

Wat kunnen we doen??

ik ben zo bang als we straks nog een brusje willen voor haar dat ze dan ook erg jaloers gaat worden.

graag jullie advies

2. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ik zou er geen aandacht aan schenken hoor. Misschien was het een samenloop van omstandigheden? En zeg nou eerlijk, zo'n klein priegelmensje is wel heel raar en dan krijgt ze het ook ineens op schoot!! Erger nog, papa en mama knuffelen er ook mee ;)

Zou me geen zorgen maken hoor, een broertje of zusje krijgen is heel anders. Bovendien 'leeft' ze daar als het goed is ook erg naar toe.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar ik zou proberen er niet aan toe te geven, laten merken dat er niet iets ergs aan de hand is (door te laten zien dat het normaal is als papa en mama ook ooit een ander kindje vasthouden). Ik denk ook dat het bij een bruisje anders is omdat je haar daar op voor kan bereiden en bij kan betrekken, en al vindt ze dat even moeilijk, ze zal er dan toch aan moeten wennen.

Deel Deze Pagina