Hallo meiden, Aangezien Vigo steeds meer zelf de fles vast wil houden, maar dit hem nog niet echt lukt, ben ik vol trots voor mijn manneke de stad in gegaan vanmiddag! Ik heb 2 nuby flessen gekocht waar zo'n handvat aanzit zodat hij de fles beter vast kan houden en zo goed kan oefenen. Nu heb ik hem daarstraks zijn voeding gegeven uit zo'n nuby fles, maar hij kreeg er niks uit. Toen ik zelf probeerde om melk uit de speen te krijgen, kreeg ik er ook echt niks uit, en ik zoog best hard Wie kent deze flessen? Doe ik iets verkeerd? Het is zo'n fles: Liefs Minya
Hahah ik heb er ook een! En Bink wil/kan er ook niet uit drinken. Het heeft een speciale techniek nodig om er wat uit te krijgen. Als je zeg maar met je vingers in de speen knijpt komt er wel wat uit. Je moet zeg maar op de bolling van de speen "drukken" met je lippen en dan zuigen. Whoehahha beetje moeilijk uitleggen. Het zoontje van mijn zusje, nu 1 jaar, drinkt er al een paar maanden uit dus het moet wel kunnen Ik denk dat onze mannen nog iets te jong zijn of gewoon lui!
Ah oke! Had inderdaad in de bijsluiter al wel gelezen dat de speen een verhaal apart is ja Maar de fles is wel vanaf 4 maand staat op de verpakking Denk dan dat ze gewoon de techniek even onder de knie moeten krijgen? Ik oefen morgen nog wel een keer met Vigo
Ja er staat idd vanaf vier maanden op. Ik heb het ook al meerdere keren geprobeerd maar nee hoor, meneer wil gewoon z'n Avent fles. Als ie me nu alleen al ziet aankomen met de Nuby fles begint ie bijna al te piepen! hahah
Hahaha oh god! Dat zal wat worden dan... Had de voeding ook maar weer overgegoten in zijn Avent fles. Die was weer met 5 minuten schoon op
Ik ga het ook maar weer eens proberen straks. ben benieuwd. Succes Minya ... ik denk idd dat het een kwestie van oefenen is.
Oja... Je hebt trouwens ook handvaten van Avent die je gewoon los kunt kopen. Die kun je dan gewoon op je flessen zetten. Als het goed is zijn ze per 2 verpakt en verschillende kleuren. Heb ze laatst ook gehaald.
Ik heb ook zo'n fles. Voor het laatst geprobeerd toen Lynn 10 maandjes was. Ze smeet m direct weg Die handvaten van avent kun je ook bij de DA kopen
Hmmm... volgens mij niet zo'n succesvolle fles dan? Mag hopen dat Vigo er toch uit wil drinken, en vooral leert drinken. Heb 2 van die krengen gekocht en ze zijn nou niet bepaald goedkoop