vies slijm vraag je (*schaam*)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bengeltje86, 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi ik heb even een vraag ik ben nu 32 weken zwanger en ik heb al een aantal dagen gewoon doorzichtig slijm verlies maar sinds gister komt ditsoms met klodders :oops: sorry hahaha en die zijn dan geel met nog wat najah je kan het dus vastpakken en ofuitrekken zijn echt kleine klodders soms iets groter kan dit kwaad?

sorry voor de vieze vraag :oops: :oops:

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Bengeltje,

wij zijn dol op dit soort vieze vragen ;)
    Het is niet raar dat je in de zwangerschap af en toe ineens een verandering in je afscheiding hebt; hoort bij hormoonveranderingen in je lichaam. Wannneer het groeniger wordt of wit klonterig of het gaat jeuken, heb je kans dat je een schimmelinfecite hebt. Soms is bij een schimmelinfectie je hele onderbroekje nat en zou je denken dat je vliezen gebroken zijn. DUs als je twijfelt, gewoon even de huisarts bellen, want je kunt er maar beter vanaf zijn als het zo is en is het niet zo, hoort het toch gewoon bij het zwanger zijn.

Groetjes Brigitte

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    haha bedankt voor het antwoord
    nee dat is het soms net klodders haha maar nee jeukt niet of zo
    na we gaan er dan gewoon vanuit dat het niets is.
    en mocht dit aanhouden kan ik altijd even volgende week naar de huisarts om te kijken voor infectie ofzo

bedankt

Deel Deze Pagina