ne joh kan geen kwaad..ze zal zich mischien niet zo lekker voelen maar zoals anderen al zeggen, mischien komen er wel viezere dingen die zal "proeven" toen mijn zus de luier van oudste een keer an het verschonen was, at de kleinste smakelijk een drolletje van de oudste op...mn zus lette ff neit op maar hoorde de jongste lekker smaken en viel bijna flauw toen ze het zag. mijn kinderen nemen regelmatig een slokje badwater...
Het is helemaal goed gegaan gelukkig. Sjonge zeg... ik dacht echt dat ze er wel beroerd van zou worden. Kennelijk viel het mee. Het stomme is; laatst had ze brood uit de tuin gegeten. Dat hadden we daar dus neergelegd voor de vogels en dan denk ik; mwoahhhhh, worden ze stoer en sterk van. Maar dit vieze gore sponsje kon ik niet verkroppen. Ik dacht echt aan voedselvergiftiging en alles. Niet dat ik een smerig huishouden heb, maar ik ben ook niet iemand die elke dag het sponsje verwisselt. Wel de vaatdoekjes. Gek eigenlijk he? Het maakt je weer even bewust van bepaalde dingen. Bedankt voor jullie reacties!