buren..

Discussie in 'De lounge' gestart door Faith88, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik lees veel onderwerpen over herrie en buren :D

nu ben ik wel benieuwd of jullie dingen hebben van de buren waar je je echt aan kan storen :)

zelf stoor ik me niet zo snel aan herrie van de buren alleen één ding word ik af en toe wel gek van.
    we hebben aan één kant buren die 's ochtends vroeg al beginnen met fluiten en dit gaat bijna de hele dag door daar word ik af en toe wel heel erg zenuwachtig van (zacht uitgedrukt ;))..

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik irriteer me vooral aan de buurkinderen van een jaar of 11 en 15 jaar.

Als wij ze gedag zeggen dan zeggen ze niks terug. Echt a-sociaal en onfatsoenlijk...

We hebben ze niks misdaan!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb buren die niet normaal de poort dicht kunnen doen. Deze is bevestigt aan ons huis dus het dreunt overal door.. Waardeloos. En dezelfde buurman vind met vuur spelen errug leuk!

4. Tese

Tese Niet meer actief

Ja hoor, bij ons naast hebben ze 5 kinderen in de leetijd 4 tot 7. (samengesteld gezin) En die gaan altijd als mn zoontje op bed ligt onder zijn raam staan gillen en schreeuwen. (Ze noemen het spelen) Daar zeg ik ook wat van. Ze gaan maar lekker in hun tuin spelen.
    En dat is niet het enige. Af en toe is het net alsof hun huis afgebroken word. Zeker tegen bedtijd. Daar krijgen ze ook met regelmaat wat over te horen. Gelukkig is dat de laatste tijd minder.

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Opzich valt het hier wel mee. Paar dingetjes:

- Buurmeisje dat van het balkon aan de ene straat staat te 'praten' met het buurmeisje op het balkon aan de andere kant van de straat.
    - Dat we hier de msngeluidjes van de buren kunnen horen, die tot diep in de nacht doorgaan.
    - Dat we regelmatig 's nachts wakker worden door het geruzie van de buren en ook nog eens letterlijk kunnen verstaan wat ze zeggen (en we tot de conclusie zijn gekomen dat hij niet kan vrijen en zij niet kan zoenen :p)
    - Vorige week werden we zaterdagochtend om 05.45 uur wakker door het geruzie van de buurmannen op straat

We wonen een beetje in een tokkiebuurt, maar vind het opzich allemaal heel erg meevallen hier!

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik word helemaal gek van ons buurmeisje. Die kan alleen maar gillen en schreeuwen en is super onbeschoft tegen haar ouders. Als zei buiten zijn dan is mijn buitenzit plezier meestal al snel weer weg. Heb al meerdere keren op het punt gestaan er wat van te zeggen. Ook erg irritant dat ze laatst om 6.30 buiten gingen zitten ontbijten en dat meisje maar schreeuwen. Manlief heeft toen heel hard de ramen op onze slaapkamer dicht gesmeten en sinds dien doen ze dat niet meer. Heb al voorgesteld om er een flinke envelop met geld in de bus te gooien en ze 10 weken op vakantie te sturen, maar helaas de geldboom is leeg.

7. Dana

Dana Niet meer actief

wij hebben buren die in een woonwijk met een rotgang door de straat sjeezen met hun opgevoerde motors in hun zielige gepimpte autootjes, sorry voor de manier waarop ik me uitdruk maar we wonen in een woonwijk tegenover een school notabene, dan ga je toch niet met gierende banden de straat door om vervolgens vlak voor je huis met piepende remmen tot stilstand te komen?
    levensgevaarlijk, eerst deden ze dat met scootertjes tot ze hun rijbewijs hadden, all hell broke lose ;)

8. tulip

tulip Niet meer actief

haha, hier niet echt hoor. We hebben erg leuke buren.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik erger me aan mijn aso buurman die altijd als wij buiten zijn luidruchtig gaat boeren en rochelen...jakkes!
    Maar goed, gelukkig is het nu verder rustig...eerst vonden we de bierdoppen in de tuin en werd de schuttingen gemold

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Onderburen die blowen op het balkon, als ik dan de ramen open heb staan heb ik hier die wietlucht binnen hangen. Of nóg erger, als ze in de lift hebben geblowd waar ik met mijn dochtertje in moet. We hebben verder een erg nette flat, maar één persoon die dat doet.

Achja, nog een paar weekjes en dan gaan we verhuizen :).

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    niet mijn buren, wel mijn buurmeisje... bijna 16 en allemaal van die scooterboys om zich heen die hele dagen beetje gas staan te geven voor de deur..
    wegsturen werkt niet
    overbuuf ging tijd geleden klagen.. gozers draaien zich om en zingen.. daar moet een piemel in.. daar moet een piemel in.. pfff

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hun kuthonden die de hele dag blaffen om een vlieg die voorbij komt
    hun kutkat die altijd ( vandaag weer) bij komt schijten
    de buurvrouw praat heel hard en staat altijd op straat tegen iedereen te bleren onder het mom van ik ken iedereen en iedereen vindt mij aardig. bah! ik walg van dr

13. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    woon op een hoek.links vn me een nette gezin geen last vn

maar onder me!! die man heeft zo een vliegtuigje met afstandbieding en elke ochtend rond 8 of in de avond rond 8-9 komt ie aan met zn ding en die irritante vliegtuig geluidje erbij kan hem wel schieten:x

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha wat een buren irritaties!

hier valt het wel mee, natuurlijk hebben ze wel eens muziek hard aanstaan en ja de kids rennen wel eens te hard door het huis heen of smijten ze met deuren, ik vind dat juist "prettig" dan voel ik me niet meteen bezwaard als mijn hond een keertje blaft (doen ze niet veel maar ze reageren wel op andere beesten die wel om een scheet blaffen) en ik heb ook kids, en ja die gillen wel eens, luisteren ook wel eens niet, en ja ik heb wel eens een grote mond tegen manlief hihi dus dat weegt dan tegen elkaar op en vind ik niet dat ik mag zeuren.

Daarnaast zijn ze heel netjes en als muziek eens hard aangaat is het overdag (lekker poetsmuziekje) of als ze een feest geven komen ze waarschuwen en om 23 uur vragen of het zo goed is of iets zachter moet (dan gaat ze muziek zachter namelijk)

Het scheelt ook gewoon dat ik het wel okay mensen vind dat maakt het makkelijker denk ik..

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat ik irritant vind...
    -de voordeur hard dichtgooien
    -vuurkorf aan doen, als bij ons de ramen op staan

16. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik erger me vooral aan die klote klimop die de buren tegen de schutting hebben aangezet. Ik blijf die bende snoeien!!!! Dat spul groeit fdenk ik 10 cm in de week! We lopen al steeds te geine dat we maar wat gif bij de wortels moeten gooien of zo :D (iemand een hoe-dood-ik-klimop-tip?) :D)

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    round up kopen en spuiten roept mijn man hier ;)

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier redelijk leuke buren. De ene kant wat lawaaiig maar dat is na 3x vragen wel beter.. De andere kant is erg nieuwschierig en hangt regelmatig uit het raam bij ons achter thuis te loeren..:(

19. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Mmmmmm ze gaan in september met vakantie .... :D (maarre zou ik dat echt durven.....)

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

haha niemand die het weet behalve jij, maareh ik knip het ook gewoon netjes bij hoor, mijn man wil die plant ook killen maar ik ben meer van de zachtere aanpak dan, maar idd ze groeien achterlijk snel!

Deel Deze Pagina