Vanaf hoeveel weken kan je je kleintje voelen? Ben zelf nu 12 weken volgens mijn laatste echo en soms lijk in een plopje te voelen als ik rustig lig(niet me darmen daar heb ik helaas ercaring mee) en dan denk ik: nee? T zal toch niet.. Daarom zou ik graag willen weten wanneer jullie je kindje voelde? Kan niet w8en op dat moment wachten van echo tot echo ben soms zo onzeker . Donderdag mag ik weer en ben zo benieuwd of de kleine gegroeid is en nog net zo druk als 2 weken geleden. Kan niet wachten ..!
Ik ben nu 14+4, en ik heb 2 a 3 keer een soort veegje gevoeld, maar het echte werk zal nog heel lang duren (tot zo'n 23 weken), want de placenta ligt er precies voor. Ik zou de komende tijd alleen het hoofdje kunnen voelen waarschijnlijk, die ligt nog bijna vrij. Tijdens de echo gister zagen we ons meisje wel flink bewegen, ik voelde er alleen niks van
Dat had ik bij mijn eerste echo (10wkn2 dagen) de kleine was zo aan het bewegen zo mooi dat dat in je groeit en een raar idee dat je helemaal niks voelt. Idd zo een veegje heel soms als ik ga slapen.. Kan niet w8en tot ik mijn kleine kan voelen
Mijn dochter voelde ik met 23 weken voor het eerst En nu voelde ik de kleine al met 13 weken voor het eerst maar mijn placenta ligt nu ook achter ipv voor
Met 18 weken voelde ik wel wat vreemds in mijn buik maar pas met 20 - 21 weken was het voor mij duidelijk het kindje. En nu heeft hij elke dag feest
Hier nu 16 weken en helaas nog niets gevoeld ook al ligt de placenta achter. Moet nog even geduld hebben!