Geen onttrekkingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elisabeth93, 29 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth93

29 nov 2017
    10
    0
    1
    Vrouw
    Hoi dames,

Hoe lang duurt het ongeveer voordat je een onttrekkingsbloeding krijgt?

Vrijdag 24 november heb ik mijn laatste pil ingenomen en tot op heden nog niets. Wij hebben zaterdag besloten om geen anticonceptie meer te gebruiken ivm een kinderwens.

Ik had net 1 pil van mijn laatste week ingenomen. Normaal zou ik op donderdag de laatste pil innemen en dan werd ik op dinsdag ongesteld. Nu al 5 dagen geleden en nog geen rood feest.

Groet,
    Elisabeth

2. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Nog steeds niets?

Zou even een zwangerschapstest kopen als het uitblijft, misschien ben je toevallig deze keer later of door de pil heen zwanger geworden.

Succes!

3. Elisabeth93

29 nov 2017
    10
    0
    1
    Vrouw
    Hoi, nee nog steeds niet. Zwanger kan eigenlijk niet... mijn partner is namelijk niet in mij klaargekomen al een hele tijd.

Ik wacht het gewoon af.. en anders naar de huisarts. Vind het wel vreemd heb namelijk wel van die krampen in mn buik.

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Voordat ik met de pil stopte om zwanger te worden, had ik al jaren in de stopweek geen ontrekkingsbloeding meer gehad. Ik slikte al 12 jaar de pil en ben de laatste 5 jaar van die 12 niet ongesteld geweest. Hiermee toendertijd ook bij de huisarts geweest, en die gaf aan dat het kan zijn dat je na verloop van tijd voor korte of langere periode geen bloeding krijgt in de stopweek. Het kan dus best zijn dat je nu langer moet wachten op je ontrekkingsbloeding. Bij twijfel kun je altijd ff langs je huisarts.

Deel Deze Pagina