vies zand gegeten..kan dat kwaad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juenco, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai!

Mijn dochter van 17 maanden heeft een paar flinke happen gehad uit een zandbak die niet afgesloten wordt. Het was bij de go.

Kan zoiets kwaad? Ik denk niet dat er kattenpoep in lag, tenminste, ik zag niks toen ik haar ophaalde. Het was alleen wel oud en wat viezig zand...

Ze heeft er wel heel erg van genoten, ze was helemaal vies. Echt zo'n klein schooiertje :)

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Volgens mij kan ze er in het ergste geval wormen van krijgen...Verder maakt het maagzuur alle bacteriën wel dood volgens mij.

3. misa

misa Niet meer actief

Als er katten in poepen en plassen dan kan je kindje er ziek van worden. Hoeft niet natuurlijk. Maar als dat niet zo is..: ach dan schuurt zand de maag.. ;)

4. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Ben het met jois eens.Plus de weerstand van het zandhappen word wel beter.Kindjes die dit wordt weerhouden zijn vaker ziek,dan kindjes die af en toe een hapje zan binnen krijgen

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Denk niet dt het erg kwaad kan. Idd even opletten met wormpjes.

Die van mij heeft lekker van het zwarte grond in de tuin zitten smullen.. Hij was buiten op het gras en ik moest snel naar binnen omdat mijn dochter moest overgeven. Was hij wel erg stil.. Is die stiekemerd snel richting de border gekropen en zat heerlijk te smullen, bekkie helemaal zwart en een lol dat ie had;)

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    aha ok, juist goed dus ;)

Misschien dat ik zelf daardoor ook zo'n sterke maag heb. Ik heb onlangs een heel akelig buigriepvirus doorstaan. De hele familie (na een familiedag) heeft een hele dag overgegeven, echt bijna iedereen. Ik? Mwah, beetje naar op de maag.

Ik zie de foto's van mij in de zandbak nog voor me, ik at heel veel zand. Mijn moeder probeerde me er ook van te weerhouden "bah" zonder resultaat haha! :p Zand is lekker! Van wie zou mijn dochter het hebben ;)

7. misa

misa Niet meer actief

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ach ja gezond zal het niet zijn haha.

Maar idd opletten op wormpjes en denk zeker als het zo vies is er zeker wel katten en/of honden in geplast hebben. Behhh het idee al maar ja het spreek woord luid inderdaad zand schuurt de maag.

;)

Deel Deze Pagina