Vies!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door takhen, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superlievemama

Superlievemama Niet meer actief

Daarom hier dus geen katten :D

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gatver ja, sommige mensen doe echte ranzige dingen. Mijn nichtje vertelde dat haar vriend het cavia-hok had schoongemaakt met een vaatdoekje en dat ding vervolgens doodleuk terug bij de spoelbak legde :$. Gelukkig zag ze het, stel je voor dat ze het niet had gezien en vervolgens met dat doekje even lekker de tafel had afgenomen ofzo *KOTS*.

Ik gruwel sowieso van natte vaatdoekjes. Ik gebruik het vaatdoekje alleen om kruimels van de tafel/aanrecht te vegen en als iets echt schoongemaakt moet worden pak ik zo'n glorix-doekje (maar dan de goedkopie varaint :D).

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Oh of toen ik vorig jaar zomer toen ik mijn man "betrapte" op het schoonmaken van de drink en voer silo's van de kippen met de flessenkwast (heb geen vaatwasmachine) en het toen ook nog raar vond dat ik ervan uit mijn plaat ging en meteen een nieuwe flessenkwast ben gaan halen;)

4. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Getverderrrie. Strafpunten voor de schoonmaakster!

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    IEEEH.. Krijg hier dus wel een beetje smetvrees van. Vind het ook altijd zo erg om in een hotel onder zo'n wollen deken te slapen! Mag echt niet in de buurt van mn gezicht komen, bleegh..

6. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik zou het persoonlijk niet doen.
    Maar als jij er geen problemen mee hebt, tis jouw wasbak;).
    Ik loop altijd naar boven vind ik net zo makkelijk.
    Misschien ligt het aan mijn moeder die wou het nooit hebben.
    Van huis uit meegekregen denk ik.

7. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat klopt dat heb ik toen zelf gezien dat ze dat deed in haar real life saop die ze jaren terug eens heeft gehad , was echt ranzig, maar voor haar was het de normaalste zaak van de wereld:$

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

eh gatver dat is echt heel erg vies dat doe je toch niet
    ik heb ook echt overal een ander doekje voor
    en als ik heb schoon gemaakt gaat mijn vaatdoek altijd de was in
    heb per dag 4 vaatdoeken en mijn afwasborstel word hier alleen gebruikt voor pannen en voor de rest nergens voor eh bah

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

ja die was echt ranzigggggggg
    zelfs de wc bril deed ze ermee gatverrr
    nou hier in de pot en meer niet
    en elke week in de bleek met die borstel

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    de s-moeder van mijn vriendin veegde de snoet van haar zoon na het eten eens af met de vaten doek ieuwwwwwww

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Oohhhh getsie wat een doos die "schoonmaakster".
    Hier was laatst een stagiaire die zoiets deed..... heb meteen gevraagd of ze het fris vond en de borstel weggedaan.
    Ook een heldere mientje vond het nodig glassplinters van het aanrecht te vegen met een vaatdoekje!

Andere gore dingen: etensresten in de afwasborstel :$ van die half versnotterde.

En bij m'n schoonzus is het helemaal een gore bedoening, kwam er een keer in de keuken en toen lag de afwasborstel in de gootsteen met het vuile kattenbakschepje er tegenaan. En ook een paar korrels en borden erbij uuuuughhhhh!

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Wat de schoonmaakster deed vind ik niet kunnen. kattenpis in bad vind ik heeel vies. Wc borstel in je VW???

Maar veel dingen die worden genoemd vind ik niet echt vies hoor. Maar goed heb dan ook smetvrees in de min:p Ben niet zo snel ergens vies van.

Katten lopen ook op het aanrecht (niet tijdens vereiden van eten en voor het bereiden eten maak ik het aanrecht eerst schoon met dettol). Katten op bed ook.

Als ik de wc schoonmaak doet ik gerust ook de wc-rol-houder ermee (daarna niet meer voor huishoudelijke dingen hoor,dan gaat hij meteen de was in).

Voeten ed wassen in de gootsteen, why not? Je flikkert er toch geen nog te bereiden voedsel in?

Daar en tegen wordt alles hier schoongemaakt met dettol altijd (2 honden,2 katten). Of chloor houdende middelen.

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hier gebruik ik ook hetzelfde doekje voor de wc en de wasbak en deurklink hoor :) Maar wel in een andere volgorde haha ;). Ik begin met een nieuw doekje en doe dan eerst de wasbak en de daarna de deurklink, daarna komt de wc aan de beurt. En ik gooi het doekje dus ALTIJD weg. Ik ga het niet eens meer wassen. Ja wij geven wat meer uit aan vaatdoekjes maar ik vind wassen al geen lekker idee haha.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmm, mijn moeder is extreem netjes (is elke dag aan het poetsen en schoonmaken), maar dit heeft ze ook wel eens bij ons gedaan herinner ik me.
    En nee. Er is mij niks van overkomen gelukkig :D. Ikzelf zou dat niet zo snel doen hoor.

Verder hebben wij binnenkatten en een open keuken. Die van ons lopen dus ook wel eens over het aanrecht heen. Ik maak het aanrecht altijd wel goed schoon trouwens. Verder bereid ik nooit voedsel rechtstreeks op het aanrecht. Gebruik altijd snijplanken daarvoor. Ook lik ik niet aan het aanrecht, dus zie het probleem niet zo.

Onze katten mogen trouwens niet op de slaapkamers komen. Ik hoef geen harig bed.

De afwasborstel is alleen voor de afwas en nergens anders voor. Ik doe deze af en toe ook in de vaatwasser.
    Heb nog een paar oude afwasborstels. Die gebruik ik om schoon te maken.

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dat is idd vies maar bak jij eitjes op het werk dan?

16. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden

Hahaha ja soms wel ja
    Ik werk op een kantoor en vroeger (in financieel betere tijden ;)) kregen wij lunch van hen
    Tegenwoordig moeten we het zelfs verzorgen maar we wisselen onderling eten uit
    Dus soms bak ik eitjes voor iedereen of neem ik een pan soep mee etc :)
    En een ander maak daar dan weer een lekkere salade bij of kroketjes :D

17. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

och ja, dat deed mijn moeder vroeger ook bij mij...
    Gelukkig hebben we nu toetenboeners, smoelendoekjes en toetenvegers :D

Ik ben helemaal niet zo van de tip top alles in perfecte staat van steriliteit, gewoon schoon en in de goeie volgorde.... Maar iets wat ik nooit begrepen heb, zijn katten die op het aanrecht lopen.... Bah!

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    En dat noemt zich 'schoonmaakster' :$

Da's een 'viesmaakster' ;)

Ongelooflijk, waar zit je verstand dan? :(

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Begreep ik ook nooit....tot ik een huis met open keuken betrok, MET de katten. Kan er niet altijd wat aan doen als ze erop springen :(

Dus altijd voor het koken een sopdoekje over het aanrecht en zorgen dat het eten ook echt op snijdplank/bord blijft.

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oke nee dan vind ik het idd echt vies! Kun je geen extra borstel voor de afwas en 1 voor de poetsvrouw?

Deel Deze Pagina