Hier ook een niet-al-te-groot-huishoudelijk-genie... komt regelmatig voor dat ik me een beetje schaam of obvious dingen ben vergeten... Maaaaaar: de dingen die hier staan gebeuren bij mij toch niet! Ik ben ook groot fan van de wegwerp-schoonmaakdoekjes, de vaatdoek gaat elke avond in de was en ik heb speciale doeken/sponsen voor de echt vieze dingen... Het idee dat ik toch niet zo onhygienisch ben fleurt mn dag weer op... totdat ik net het minst gebruikte keukenkastje opendeed en de binnenkant bekeek hihi!! Is inmiddels ook verholpen hoor!
Daarom gaan mijn (eigenwijze) katten ook echt naar buiten als ik er niet bij ben .. blerg, ik wil ze echt niet op mijn eettafel of aanrecht! Had ze eerst binnen gehouden, toen hadden we een kattenkamer, dan gingen ze daarin als we weg waren. Vrienden van ons hebben dat ook, mijn moeder ook, daar slapen ze snachts dan of overdag als er niemand thuis is. Mijn schoonmoeder laat ze in de garage als ze er niet bij kan zijn. Maar ja nu hebben we geen kamer meer over dus zijn ze buiten en dat gaat ook prima. We hebben wel een tuinhuisje waar ze mandjes hebben en in kunnen als het koud of nat is.
ik ben dol op mijn katten maar ze zijn niet de baas hier in huis. Je krijgt een fijn mandje en lekkere kussens, daar kan je op gaan liggen, maar niet op de tafel waar ik eet. Ik verschoon ook geen luiers op de eettafel. Iedereen heeft zijn eigen plekjes en ik vind hygiene zeker met kleine kinderen belangrijker dan mijn eigenwijze kat. Die het trouwens buiten net zo goed naar zijn zin heeft. Het is mijn huis met mijn regels.
Klinkt wel logisch... Tja, bij 'gebrek' aan kinderen, heeft hier de kattenverheerlijking oncontroleerbare vormen aangenomen, haha... Wij zijn echt gedegradeerd tot personeel. (En vinden het helemaal niet erg.) Maar ik kan me voorstellen dat de 'standaard' met kinderen wel iets anders gaat worden, inderdaad.
Wat staan er een paar vieze dingen tussen. Maar daar heb ik er ook nog wel 1 van Toen ik bij mijn vriend woonde net een paar maanden had hij vogels en hadden we 2 afwasborstels 1 voor de kooi en 1 voor de afwas. Me zus en ik vonden het allebei al zo raar dat die afwasborstel zo vies was zagen we naderhand dat hij de vogelkooibak aan het schoonmaken was met de afwasborstel:x!!!En naderhand dus even doodleuk de afwas er ook nog is mee ging doen:x!! Ben toen zo boos geworden wat was dat vies zeg! Het waren nog wel 2 verschillende kleuren maar hij beweert dat hij het niet door had.Ja daaag dat zeggen ze allemaal Gelukkig kijk ik nu wel eerst alles na wat hij met sponsjes en dat soort dingen doet hahaEn gelukkig hebben we de vogels nu niet meer. Katten hebben we ook ik wil ze niet op de eettafel hebben maar het gebeurt heel af en toe en als we het zien gaan ze er direct vanaf. Ze komen sowieso niet op de aanrecht hun hebben een eigen eetplekje.
Ik werk (helaas nog wel ) op een notariskantoor We hebben een villa van 4 verdiepingen waarvan de onderste de kluizen en de keuken zijn Dat houd in een heeeeele ruime keuken Met alles erop en eraan dus koken is geen probleem daar
Iehhlll!! Sommige verhalen hier haha, krijg er kippenvel van! Ik heb sowieso een hekel aan van die vaatdoekjes, dus wij gebruiken veel van die Glorixdoekjes die je meteen na gebruik weggooid. En de wc-borstel koop ik 1 x in de zoveel tijd gewoon een nieuwe. En ik heb zelfs een aparte dweil voor de wc en badkamervloer, want die doe ik met chloor dweilen. Ik ben eigenlijk best wel overal vies van hahaha.. Als ik ergens op visite ben, heb ik vaak de neiging het glas nog eens af te spoelen voor ik er drinken in schenk. *bloos*