huishouden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 7 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik merk heel erg dat ik tijdens deze zwangeschap totaal geen zin heb in mijn huishouden. Normaal ben ik heel opruimerig en schoon ( soms te schoon vinden sommige) maar nu bah nergens zin in en vaak doe ik dus ook niks

    iemand tips voor me
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik had precies hetzelfde.
    Alleen op de dag dat mijn weeen begonnen, nou daarvoor moest het hele huis schoon en opgeruimd... ;) :D
     
  3. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Same here, nou ja ik kan ook bijna niks want dan heb ik meteen te veel last van mn bekken. Maar ik heb mn schoonmoeder gevraagd of ze wil helpen.
     
  4. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik had hetzelfde, ben normaal een echte poetsmiep, maar het kon me tijdens de zwangerschap echt niets schelen. Deed wel wat hoor, maar lekker rustig aan
     
  5. mirjam22

    mirjam22 Lid

    25 feb 2006
    71
    0
    0
    Administratief medewerker
    Bij mij was het ook zo begin me zwangerschap had echt geen zin om huishouden te doen maar nu kan ik voor elke kruimel wel opstaan wacht maar komt helemaal terug ;)
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Is echt niet leuk meer, alles is me teveel gewoon... Het hoogst noodzakelijke doe ik en de rest laat ik allemaal... :oops: Heb er gewoon helemaal geen zin in. De nesteldrang is dan ook heel ver te zoeken ;)
     
  7. Marije

    Marije Actief lid

    17 nov 2005
    204
    0
    0
    zelfst.ondernemer
    Ik wacht ook met smart op de nesteldrang... heb dat mss 3 dagen gehad, maar er moet nodig weer wat gebeuren in huis :oops: Maar ik ben gewoon zo ontzettend moe kan me er echt niet toezetten, Heb hetzelfde met eten koken. Staat me enorm tegen. Maar ja, de kids moeten in elk geval gezond eten, dus ik sta wel braaf in de keuken, gelukkighelpt mijn lief me mee :D
     
  8. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier net zo! Normaal gesproken ben ik erg poetserig en opruimerig....nu kan ik me er echt niet toe zetten. En het interesseert me ook niet eens.

    Ik wacht wel af op mijn nesteldrang, hopelijk krijg ik dan zin om de boel weer aan te pakken.
     
  9. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb nooit echt last gehad van poetsdrift. Niet dat het een smeerboel bij me thuis is, maar na een dag werken heb ik geen zin om het hele huis nog eens door te gaan. Het is schoon, maar het blinkt je niet tegemoet. Mijn vrije tijd besteed ik liever aan iets leukers! Gelukkig werkt mijn mannetje goed mee!
     
  10. Niet meer actief

    gelukkig ben ik dus niet de enigste die minder in huis doet dan normaal. Ik hoop idd dat de zin snel weer terug komt
     
  11. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Pff kheb al nooti zin om op te ruimen.. en het is nu nog erger geworden.. Volgens mij lijkt alles hier nu echt op een soort van "studentenkamer" :oops:
     
  12. Niet meer actief

    hihi erg is dat he, ik voel me er echt schuldig omvooral omdat ik normaal echt altijd heel opgeruimd en schoon, maar nu echt vreselijk gewoon
     
  13. Batchie

    Batchie Fanatiek lid

    6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    hahha komt goed toch...? Ik heb er zowieso altijd al een hekel aan.. Geklukkig woon ik straks bij me vriend en kan hij me helpen hihi... (ik voel me er trouwens niet eens schuldig om.. :oops: )
     
  14. Niet meer actief

    dat is wel lekker ja als je dadelijk hulpkan krijgen van je vriend. Mijn man helpt me gelukkig ook dus sta er niet alleen voor
     
  15. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou ik merk het nu al, ben heel erg opruimerig en poetserig maar kan het helemaal niet opbrengen!
    Dat zal wat worden als dit de hele zwangerschap zo nog door moet...
    :cry:
     
  16. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik doe normaal meestal alleen het hoognodige :oops: en nu doe ik helemaal niets meer. Vooral omdat ik zo beroerd ben, kan het nu echt niet. Lief doet nu dus bijna alles alleen. Vind ie niet erg, geweldig he :D Hij zegt dat ik al hard genoeg werk nu ;)
    Ik heb geloof ik heel erg geluk!!
    Nesteldrang komt denk ik nog wel want ik kan wel buien van opruim- en schoonmaakwoede hebben. Voorjaarschoonmaak vind ik wel altijd leuk! Lekker ramen open, muziekje erbij en poetsen!
     
  17. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    heb juist het omgekeerde, ben wel twee keer per dag aan het dweilen (hebben een pup die op het moment heel erg haart en daar ben ik nu erg afkerig van) Heb mijn huis nog nooit zo vies gevonden, als er 1 haartje op de grond ligt wordt ik al gek.
     
  18. Niet meer actief

    wou dat ik dat had zeg, moet mezelf echt dwingen om iets te ondernemen in huis.
     
  19. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb vandaag dus echt het hele huis gedaan.
    Kon niet stil zitten.
    Vond alles een rommel, je kent dat wel.
    Het hele huis blinkt nu weer ... nu maar hopen dat die kleine snel komt
     
  20. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ja ken het gevoel....heb nergens meer puf voor...bah!
     

Deel Deze Pagina