Ooh dat had ik dan even verkeerd begrepen! Wat zegt de gynaecoloog? ' fijn ' dat je nu toch ongesteld bent geworden!
Hopelijk is het over na je menstruatie. Dat er bv een klein restje zat dat nu mee naar buiten komt. Weet niet meer wie het zei over groen en geen ontsteking, maar als je snot uit je neus groen is, dan is daar ook sprake van een infectie.
Ze hebben een uitstrijkje laten maken in het ziekenhuis. En als daar niks uit kom gaan de gynaecologen met elkaar overleggen wat ze dan evt gaan doen... Echt zo vaag!!!
Dit klinkt een beetje als mijn verhaal alleen was mijn afscheiding niet snotterig maar wel pussig roze. Al binnen mijn kraamweek stopte ik met bloede en dat ging over in een soort roze afscheiding soms wat slijmerig en soms wat groen. Helaas kreeg ik ook een blaasontsteking dus flink aan de cranberry pillen en sap gezeten om een kuur AB te voorkomen. Mijn zoontje had geen krampjes en dat wilde ik graag zo houden. Was toch bang dat zn darmflora anders naar de knoppen ging. Na een week laten testen ontsteking was weg. Maar het vloeien uit mijn baarmoeder bleef maar goed dat is normaal zeggen ze dan en dat kan 6 weken duren. wat wel raar was is dat ik al vanaf de geboorte van mijn zoontje regelmatig verhoging had zo net tegen koorts aan en soms ook echt koorts. Toen hij 6 weken was en ik heb in bas stopte ging het ineens mis. ik kreeg enorme pijn in mijn rug, wat ik toen weet aan de houding, en vreselijk slappe benen. Heb ZL gelijk uit bad gehaald en aangekleed. Gelukkig was hij moe dus lekker in bed gestopt en er zelf ook in gekropen maar ik bleek een dikke koortsstuip te hebben. Rillen zweten ga zo maar door en binnen no time zat ik op 39,5. Ik kreeg van de HA een AB kuur omdat hij dacht dat ik een nierbekkeninfectie had. Deze keer de kuur wel genomen want nu was het serieus mis. En tot mijn verbazing stopte ook binnen een dag het roze vloeien uit mijn baarmoeder. Ik had de AB kuur nog geen week afgerond of het was weer raak. Weer hoge koorts en de afscheiding was weer terug. Er is een uitstrijkje afgenomen van het pus uit mn Baarmoeder maar dit was schoon, heel raar. Een echo gehad maar ook mijn baarmoeder zag er keurig uit niks achter gebleven. En met mijn nieren leek ook niks mis. Heb toen een hele zware dubbele AB kuur gehad, zoontje een week aan de fles wat ook drama was want hij ontwikkelde een KMA en kwam in het ziekenhuis te liggen, maar erna was het wel over. Ik ben de eerste 9 weken na mijn bevalling behoorlijk aan het kwakkelen geweest maar uiteindelijk heeft de AB kuur geholpen. Wat ik probeer te zeggen is blijkbaar komt er niet altijd wat uit maar kan het toch goed mis zijn. Hou het in de gaten en neem desnoods een AB kuur je merkt vanzelf of het dan binnen een paar dagen stopt. Maar normaal is het zeker niet.
Hey, Wat fijn dat je reageert! Zoals ik kan begrijpen konden ze bij jou dus ook niks vinden met de echo's etc? Verhoging heb ik niet, maar ben wel wat moe de laatste tijd. Misschien komt dat ook doordat ik nu ook voor m'n zoontje moet zorgen. Je kunt een AB kuur niet zelf aanvragen... Ze hebben nu dus een uitstrijkje gemaakt, en hopelijk weten ze dan weer meer in het ziekenhuis. Word er echt een beetje narig van.. Je weet op een gegeven moment niet meer waar je aan toe bent.. Wat zou ik mankeren, wat heb ik? Is het ernstig of is het niet ernstig? Ik dacht eerst dat het plas was wat ik verloor... omdat het eerst geel was. althans dat dacht ik. Maar op een gegeven moment ging het over op groen, en nu komen er echt slierten van 2, 3 cm eruit. Mochten ze in het ziekenhuis niks voor me kunnen doen, dan ga ik naar een ander ziekenhuis.
Nee er is niks uit gekomen. Behalve een hele dikke ziekenhuisrekening. Bye bye eigen risico 😋 Maar goed de AB heeft wrl goed geholpen maar die had ik al vd huisarts gehad. En ik ben echt geen vootstander van AB maar soms kan het niet anders. Ik verging ook vd pijn toen de gyn er een eendebek in stopte terwijl mn bevalling al 8 weken ervoor was. Je zou toch denken dat het dan wel een beetje genezen is. Zeker omdat ik maar 4 hechtinkjes had. Ik zou die kuur wel even overleggen met de arts of het een optie is als het niet uit de onderzoeken komt. Geef je nog BV? Ik vond het ook zwaar hoor maar goed ik ben ook alleen dus dat maakt het ook allemaal wat heftiger. Gelukkig kon ik een tijdje bij mn ouders logeren 😇
Gelukkig heb ik m'n eigen risico al weg... ben namelijk 15-1-2015 bevallen in het ziekenhuis. Nee, ik geef geen borstvoeding. Gewoon flesvoeding! Mocht er uit dat uitstrijkje niks komen vraag ik ook gewoon een AB. Hopelijk werkt dat dan wel.. loop al gewoon 5 maanden met een maand verbandje in dag in dag uit... Ik heb er dan gelukkig niet zo heel erg veel last van, ben er intussen al wel aan gewend maar toch... Ik ben trouwens ook ingeknipt, en flink wat hechtingen gehad.