Meiden wat leuk dat jullie allemaal reageren en toch een vieze kant van jullie durven te laten zien hahaha. Meer, meer,meer!
neuspeuteren alleen als ik een stukje voel zitten eet het niet op ieuw bh veelste lang aan vergeet ook vaak mijn handen te wassen na de kleine boodschap mijn man heeft een koffiekopje die hij elke keer afspoeld in plaats van afwassen bvb hij komt uit bed z'n kopje staat standaard onder de senseo en hij spoeld hem ff vlug af en drinkt de hele dag z'n koffie eruit overigens spoeld hij hem alleen smorgens af huishoudelijk stofzuig elke dag maar blijkbaar kun je dat ding nooit vinden om boven te stofzuigen afstoffen wat is dat? dweilen doe ik 1x in de 2 dagen ohja als er een stukje op de grond valt met koken gooi ik het weg brr moet er niet aan denken als ik het terug gooi dan zit ik echt kokhalzend te eten
Houden jullie ook met dit weer die bh zo lang aan dan??? Ik hou hem normaal ook gerust een dag of 2-3 aan maar met dit weer gaan ze elke dag in de was hoor. Zweet te erg xD Verder heb ik de ranzig tic om mn kleine teennagel eraf te trekken.. elke keer als die lang genoeg is moet ie eraan geloven (ja smerig ). Neuspeuteren tja.. denk dat we dat allemaal wel ns doen.. hier op toilet , en aan een doekje.. Bed word 1x per week verschoond met dit weer.. Anders ook gerust iets langer.
Ieuw, gatverdamme zeg!! Dat is echt heel erg goor Hier ook iemand die verzot is op neuspeuteren, scheten laten en boeren Beddengoed wordt ongeveer 1x per maand gedaan en de was wekelijks (dan wel gelijk 3 wassen ofzo). BH's draag ik ook veel te lang. Hoofdkussen wassen wat ik net bij iemand zag heb ik echt nog nooit gedaan, wist niet eens dat het kon met die synthetische vulling Daarentegen dweil ik wel minstens 1x per dag, vegen we meerdere keren per dag en stofzuigen meerdere keren per week. Ook afstoffen gebeurt regelmatig. Douchen om de dag (te lang en onhandelbaar haar om het iedere dag te wassen) maar wel iedere dag wassen. Ow en 's avonds vergeet ik nog weleens mijn tanden te poetsen En de keukenkastjes....tja, die hebben het zwaar hier, want die doe ik echt alleen als het niet anders meer kan
Ik herken wel dingen.. neuspeuteren en dan t liefst opeten.. geen handen wassen, tenzij ik daarna ga koken of eten/frinken voor gijs klaar maak. lig op bed wel eens aan mn kont te krabben.. bed verschonen.. pff.. niet te vaak hoor.. langste periode niet verschonen staat op 3 maanden... puisten en mee-eters knijpen vind ik geweldig.. In mn werk zie ik ze ook wel op de rug van cliënten.. vraag dan meestal of ze er jeuk aan hebben en of ik ze ff weg zal halen stofzuigen.. ach eens per week ofzo.. ook al ligt t bezaaid met dode vliegen (vooral nu...) plee poetsen.. eens per 2 weken.. boven in de douche doe ik wel eens ff een washand over de bril.. ik laat wel eens een scheet onder t eten.. koelkast schoonmaken... al 1 keer gedaan sinds 30/4 vorig jaar.. en inderdaad als er iets gelekt heeft ofzo.. Oven is ook zo'n poetsproject.. ook niet te vaak, soms ligt er troep op t fornuis van een hele week... er zullen vast nog wel dingetjes zijn die onder "viespeukerig" vallen.. hahahahaha...
neuspeuteren maar ik kan er echt niet tegen dat er iets in me neus zit! dat moet er altijd allemaal uit anders word ik gek. En ja de bh's draag ik ook langer maar soms zitten ze gewoon lekker verder ben ik best schoon
Ow zooo herkenbaar en blij dat ik nie de enigste ben. Neuspeuteren, bh te lang dragen een hekel aan de koelkast en keukenkastjes uit doen gebeurd ook nie te vaak dus. Strijk vaak alleen de boven kant van manliefs werk kleding, wie ziet de rest nou met een colbert erover. Vind me zweetpoten lekker ruiken. En de oksels van manlief als hij wat gezweet heb. Nagels bijten, op voeten dr aftrekken tot t bloed. Verder douche elke dag evenals stofzuigen beneden. Trap stofzuigen een hekel aan.
Oke ik ben ook een viezerikkie Ik douche me om dag Heb vaak 2 dagen de zelfde kleding aan ( heb gewoon weinig kleding ) Peuter in me neus ( eet het niet op ) Ik laat ongeneerd keiharde boeren Ik strijk nooit Koelkast verschoon ik ook maar 1x per jaar ofzo
Gewoonte denk ik en eigenlijk vind ik het nog veel smeriger om ergens aan te smeren en in de auto heb ik meestal geen zakdoekje ofzo bij me
De wasmachine is niet mijn beha's beste vriend. Neuspeuteren mag ik ook graag doen. Ik bijt mijn (teen)nagels altijd in stukjes. Boeren en scheten laten ben ik ook niet meer vies van. Ik douche om de dag, of om de twee dagen. Maar met dit weer toch elke dag. Keukenkastjes schoonmaken? Misschien als ik ga verhuizen. Koelkast schoonmaken? Ook niet zovaak. Maar er staat niets in wat over datum is. Bed verschonen? Geen idee, wanneer het stinkt. Zal wel om de 6 weken zijn. Ik ben dus ook een lekkere viespeuk.
Ik moet toegeven dat ik gisterenavond toch nog meteen mijn bed heb verschoond en BH's in de was heb gestopt Is zo'n topic toch nog productief!!!
had het een paar dagen geleden nog, dan ben ik zo geconcentreerd mijn schone verband aan het inplakken dat ik vergeet de andere op te rollen en weg te gooien