Vieze bekentenissen!

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ow gatver, eelt opeten, dat verzin je toch niet :$

Hier: gaat er ook eten terug in de pan wat er op de grond valt, ik blaas of veeg er even over, dweil/stofzuig elke dag dus kan best terug in de pan. Bedden verschonen elke week, net als hele huis poetsen. Ramen wassen: wegens tijdgebrek heb ik sinds deze week een ramenwasser die het komt doen, vind het echt luxe, voelde me net Maxima toen die vent kwam deze week hahaha.
    Verder kan ik eigenlijk weinig bedenken, buiten de bh die ik te lang doordraag want hij zit zo lekker.... douche ik elke dag 1 of 2 keer, was ik ALTIJD mijn handen na toiletbezoek en ook altijd voordat ik ga eten, doe ik nu bij charlotte ook al trouwens.

Wat een heilige boon ben ik eigenlijk, kan echt niks anders bedenken :);)

3. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Ik krab mijn rug weleens met een vork en leg hem dan weer terug in de la
    Neuspeuteren is ook hier een grote hobby
    Soms krijg ik weleens etenswaar van fam mee en vergeet het vervolgens op te ruimen. Totdat mijn man zegt: goh wat een lucht hier moet er van kokken, dan herinner ik het me wel weer.
    Ik kijk altijd op mijn wc papiertje wat er op zit. Ook bij kleine boodschap. Dan vouw ik het dubbel en gebruik hem nog eens. net zolang totdat het eigenlijk niet meer kan. Was wel mijn handen na de tijd.

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dan zullen ze op het moment wel lang zijn, niet? :D

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    1. ik slik wel sperma door van mij man. (ja, ik stel me dan voor dat het chocolade is...)

2. Ik peuter wel in de neus, maar eet het niet op.

3. Scheten laten kan ik op commado.

4. Soms vergeet ik de handen te wassen na het toiletbezoek.

5. Ik kijk wel eens of er een letter te vinden is in de poep. (vies)

Verder kan ik even niets bedenken :)

6. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    QUOTE=mama van Marit;7757362]Ik krab mijn rug weleens met een vork en leg hem dan weer terug in de la
    Neuspeuteren is ook hier een grote hobby
    Soms krijg ik weleens etenswaar van fam mee en vergeet het vervolgens op te ruimen. Totdat mijn man zegt: goh wat een lucht hier moet er van kokken, dan herinner ik het me wel weer.
    Ik kijk altijd op mijn wc papiertje wat er op zit. Ook bij kleine boodschap. Dan vouw ik het dubbel en gebruik hem nog eens. net zolang totdat het eigenlijk niet meer kan. Was wel mijn handen na de tijd.[/QUOTE]

Hahahahaa, lekker... :D

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik vergeet mn drol wel es door te trekken waardoor me vriend 's ochtends een leuke verassing heeft

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Het aller, aller vieste wat ik ooit gedaan heb....

Weekendje centerparcs, waarvan 1 x pannekoeken en 2 avonden gourmet... en de laatste dag vlak voor we naar huis gingen had ik vreselijke aandrang. Dus in het parc plaza naar het toilet om een grote boodschap te doen. Drol was mega groot en mega plakkerig door al het slechte eten dat weekend... dat hij (Ja ik noem het een hij omdat zoiets gewoon niet vrouwelijk kan zijn) gewoon niet doorgespoeld wilde worden. Duwen, persen en wringen met de toilet bostel en keer op keer proberen door te spoelen. Na 4 x spoelen vond ik het welletjes...
    Toiletborstel konden de dames van de schoonmaak wel weggooien denk ik :D:$:) En wij?.... wij zijn snel naar huis gegaan!

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Moet je er voor de gein eens een vlaggetje insteken, kan je lachen hahaha (dan moet je wel een ouderwets toilet hebben dat de drol droog ligt zeg maar, én t niet vergeten ;) )

Deel Deze Pagina