ik had het van de week ook de was bleef maar muf moest steeds 2 keer wassen. we hebben toen een was op 95 graden gedaan met azijn heb ik ook weleens gehoord maar wij hebben gewoon een witte was op 95 graden gedaan. het helpt wel.
ik gebruik overal gewone azijn voor. voor de waterkoker en de ramen. noem maar op. ik heb het niet op dat woordje schoonmaak in mijn thee. en met gewone azijn gaat het prima.
bedankt meiden nou heb een kook was gedraaid met schoonmaakazijn en hij ruikt weer fris en schooN .. bedankt ook voor de tips ..
Biotex 95 graden helpt ook heel goed. Dit zuig ik ook op met de stofzuiger (of gewoon waspoeder) als de stofzuiger muf ruikt... Dan ruikt je huis ook nog lekker fris als je gestofzogen hebt..
Wij hadden ook luchtjes uit de wasmachine en regelmatig een kookwas met azijn gedraaid. Helaas hielp het maar tijdelijk. Totdat ik erachter kwam dat mijn man de aanbevolen hoeveelheid wasmiddel gebruikte (hij zet meestal de machine aan), terwijl ik daar maar de helft van gebruikt. Sinds hij ook de helft gebruikt, hebben we geen vieze luchtjes meer.