Ik heb op zondag mijn eisprong gehad, en sindsdien heb ik steevast iedere zondag en maandag een soort krampend/trekkend gevoel in mijn baarmoeder. Ik ga er iedere keer maar vanuit dat dit groeipijn is of dat mijn lichaam er op ingesteld is om iedere zondag ongesteld te worden ofzo Maar toch maak ik me iedere week weer zorgen en ben ik bang dat het een slecht teken is.. zijn er dames die ook op deze termijn nog het gevoel hadden ongesteld te worden (maar dan anders)? Heb wel al een goede echo gehad met 6+2 maar angst blijft.
Ik had dit mijn eerste zwangerschap ook. Ik had dit gevoel soms meerdere keren per dag. Heeft wel tijdje geduurd! Ik dacht dat er toen gezegd werd dat dit tot 10 á 12 weken kon duren..
Hier ook! Ben morgen nog maar 4 weken. Ik heb t gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Last van trekkerig gevoel en menstruatiepijn. Ook last van lage rugpijn. Blijft dit nog lang aanhouden? Gisteren geen last van gehad, eergister wel vandaag ook.
Hier ook gehad. Standaard de dag of de dag erna op de dagen dat ik er achter kwam dat ik zwanger was. Krampen stekend gevoel is echt normaal, alles is aan het opschuiven daar binnen en aan het rekken Hier zelfs als met 6/7 weken extreme bandenpijn steken gehad. En nu vanaf 12/13 weken al bekken klachten met als gevolg vanaf 16 weken bekken instabiliteit. Het ene lichaam heeft er net iets meer last van dan het andere.
Hoiii ik kom even inbreken hier , Ik ben nu 5 weekjes zwanger ongeveer en heb ook steeds steekjes in de omgeving van me eierstokken? En liezen... hoort dit er ook bij...