Ouders 35jr getrouwd. Idee voor kado?

Discussion in 'De lounge' started by maja82, Sep 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Iemand...?

Pff, ik kom er niet uit hoor. Mijn broer en ik willen mijn ouders een leuk kado (of uitje) geven voor hun 35jarig jubileum maar we zijn allebei zo creatief als een visstick als het om dit soort dingen gaat.

Zowel mijn broer als ik hebben op dit moment ook niet heel veel geld te besteden en mijn ouders weten dit dus al teveel geld moet het ook niet kosten.

Mijn vader maak je niet blij met een welnessdagje, een overnachting ergens doen ze zelf al regelmatig, mijn moeder durft niet in een luchtballon..

Ik heb wel al een idee voor als ze 40 jaar getrouwd zijn, dan willen we een dvd maken over hun leven. Hoe het vroeger ging, naar hun ouderlijk huis, oude school, vrienden en familie interviewen etc.
    Maar dat gaat hem nu dus niet worden.

Duss... iemand leuke ideetjes? Thanks:D

2. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Op Hét cadeau 2013 vind je leuke cadeaubonnen. Ik heb er al een paar keer wat besteld! Zo zijn mijn ouders naar een kaasproeverij geweest, ben ik met m'n broertje naar het Boom Chicago Comedy Café geweest en is m'n broertje gaan blokarten. Voor elke prijs zit er wel wat bij.

Ik weet niet waar je woont maar het Comedy Café in Amsterdam is heel leuk, daar kun je ook prima eten en er is stand up comedy.

Of gewoon een mooi foto-album met foto's van jullie gezin ofzo (maar dat lijkt misschien te veel op je idee voor over 5 jaar ;) )

Lastig he! Ik vind het ook altijd moeilijk.

Je kunt ook kijken of er nog goede optredens komen bij een schouwburg bij jullie in de buurt.

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Rondvaart + diner?

4. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    1,423
    125
    63
    Een leuke middag/dag plannen met z'n allen? Dus jouw ouders, broer (met gezin?) en jullie met de kids? Vaak vinden mensen het leuk om een dagje weg te gaan met hun gezin.

- Een museum bezoeken wat ook leuk voor kids is.
    - Op vakantieveiling een etentje boeken. Soms kun je wel met een grotere groep binnen grillen of bbq-en.

5. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Weet niet of ze een leuk contact hebben met vrienden / familie. Je zou aan vrienden en familie kunnen vragen of ze allemaal iets op een A4tje willen schrijven / maken voor jullie ouders. Dit kan van alles zijn, een mooie wens, een leuke herinnering, een gedicht, een foto, een foto collage, een quote. Deze allemaal verzamelen en in een map samenvoegen (of er een boek van maken maar weet niet of daar de tijd en techniek voor is). Uiteraard maken jij en je broer ook iets moois voor in de map.

6. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oude foto's inscannen (date tijd, huwelijk, hoogtepunten uit huwelijk) en een mooi fotoalbum van maken.

Dagje dierentuin met (klein) kinderen of ander uitje zoals strandwandeling en daarna friet en vis eten op het strand.

7. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Bedankt voor de leuke ideeën!

We gaan al een dagje en nachtje met ze weg, voor hun jubileum. Maar dit wilden ze zelf dus betalen ze ook zelf:D

Ik zal eens speuren tussen jullie ideetjes.

Share This Page