Webshop

Discussie in 'De lounge' gestart door aardbei1707, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een bestaande webshop in kinderartikelen & babyartikelen (bijv. kleding) om over te kopen.

Als jullie iemand weten die hun webshop verkopen kan je me altijd een prive berichtje sturen.

Dank je wel!

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik weet er geen maar waarom wil je overkopen en niet zelf opstarten? Meestal als je gaat overkopen dan lijkt mij dat het niet echt goed loopt toch?

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Als je op internet zoekt vind je vast wel iets, maar inderdaad, waarom begin je er zelf niet eentje dan? Is ook veel leuker toch? Overnemen is ook een hoop geld in één keer, en als je net gaat starten is het denk ook handiger als je het in stappen doet? Je wilt het ook naar je eigen smaak hebben, dus dat is best moeilijk. Ik ben zelf dit jaar een webshop begonnen en als ik die nu al zou moeten verkopen is dat al een smak geld en dan ben ik nog maar net begonnen, laat staan dat je een webshop overneemt die al jaren bestaat met een mega klantenbestand, daar betaal je natuurlijk ook voor.
    Wat is de reden dat je er perse een over wil nemen?
    Leuk iig dat je een webshop wil beginnen! Succes alvast!

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Dit is omdat ik nu nog gewoon werk. als je het overneemt kan ik eerst kijken of het wat is.. ik wil niet gelijk me baan opzeggen maar eerst kijken of het wat is en of ik er wel wat geld uit kan halen.. mijn vriend heeft ook een eigen webshop en wel zelf opgebouwd (wel een hele andere categorie als ik wil) maar in het begin kon hij er echt nog geen geld uit halen.. vandaar dus een webshop overkopen. zodat ik er langzaam in kan groeien.

Loesje, werk jij nog er naast of is de webshop jou baan?

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Maar juist als je je baan er nog naast hebt zou ik je echt aanraden om er eentje zelf op te starten! Ideaal!!
    Nee, ik heb er geen baan naast, ben m'n webshop tijdens mijn ww begonnen, maar het zou wel ideaal zijn als ik nog een baan vind voor 2 dagen ofzo. Er gaat namelijk best een hoop geld in zitten en je verdiend nu natuurlijk nog niks eraan.
    Hoe dacht je dat met de financiën te doen dan? Heb je enig idee wat het kost om een webwinkel over te kopen? Dat kost echt duizenden euro's hé? En dan overdrijf ik echt niet...

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
  7. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het naast je huidige baan wilt doen, zou ik ook aanraden om zelf iets op te starten. Zo ben ik ook begonnen en uiteindelijk heb ik mijn baan opgezegd.

Maar mocht je dat echt niet willen. Kijk hier eens naar DMG TE KOOP | Merkkleding Partijen.

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Ik wil graag snel starten en niet te veel voorbereidingen hebben vandaar dat ik op zoek ben naar een overname.
    Mijn vriend is hierin ervaren. en via een overname kan ik het ook een beetje maken naar mijn eigen smaak:)

Bedankt voor jullie reacties!!

Deel Deze Pagina