Ik ga morgen op pad voor een nieuwe telefoon en ik twijfel heel erg tussen een Iphone of een Samsung Galaxy S2. Wat zijn jullie ervaringen met beide telefoons?
Vind ze beide leuk. Bij iPhone moet je 259 euro bij betalen voor het toestel Bij een i150 abbo van 2 jaar Maar als je het over hebt zou ik voor de iPhone gaan hihi
Galaxy! Without doubt. Betere performance, als je je creditcard niet wil invoeren dan kun je (mits gratis natuurlijk) gewoon apps downen met je emailadres. Android is een vrijer systeem. En zo is er nog veel meer. Ik heb iPhone gehad en zit nu op Galaxy. Wil niet meer anders dan Android.
Absoluut de Galaxy S2, android is makkelijker idd, maar ook is het allemaal net ff wat vernieuwender dan iphone. Uiteraard, iPhone is ook geweldig, maar voor mij absoluut Samsung
IPHONE!!! Ik wil niks anders meer!! Ben sowiezo Apple fan!! En de iphone is zeker niet moeilijk of wat dan ook hoor..!
Inderdaad. Android geeft ook een stuk meer vrijheid. Is een persoonlijke keuze natuurlijk maar ik hou er niet van als het bedrijf van mijn product me ook nog beperkt of dwingt tot bepaalde dingen.
het scherm van de calaxy is een stuk groter .. dat gaf bij ons de doorslag, wij zijn heel erg tevreden over het toestel !
Tja, ik heb de S2, mijn man de Iphone.. Zou niet weten waarom de iphone zo ontiegelijk duur moet zijn want merk weinig verschil.
Toevallig had ik gisteren dezelfde twijfel Ik heb mij laten informeren en uiteindelijk bij de sony ericson apc s uitgekomen. Bestuuringssysteem is het zeflde als de samsung galaxy, alleen de camera is beter, en hij is wat sneller ofzo.. Daarbij kreeg ik deze bij een lager abbo en hoefde niks bij te betalen!
Ik zou voor galaxy gaan Maar als je nog kunt wachten zou ik even wachten op de galaxy 3. De galaxy note vind ik ook een mooie, maar die is erg groot. En je hebt ook de galaxy nexus met de nieuwste versie van android, ICS (dat is android 4). Ik heb ook niets met apple, heb er ook geen ervaring mee.
Hier een iphone verslaafde...smane met mn vriend zitten we beide aan de iphone...heerlijk!!! Maar laat je gewoon goed voorlichten en keis wat voor jou het beste voelt!! Succes!
De Note staat zoooooooooooooooooo hoog op mijn verlanglijstje. Maar ja, vrees dat niet gaat gebeuren . MAar wat een gaaf ding is dat.
Iphone!! Ik had de samsung galaxy S maar vind het menu zo vreselijk omslachtig. Ik was nooit een apple fan maar wil nu echt niks anders meer. Daarnaast kun je hem kraken waardoor je apps gratis zijn dus daar hoef je het niet voor te laten. Mijn man heeft ook een Galaxy S maar deze loopt nu, steeds vaker vast en start regelmatig spontaan op nieuw weer op. Spelletjes die ik op de Iphone heb en hij op de Samsung heeft zijn op de samsung trager. Ook vond ik de Samsung erg ligt van gewicht en dat vond ik minder prettig.
Bedankt voor alle reacties. Hoewel ze erg wisselend zijn, haha Ik heb nu ook een telefoon met android en ik moet zeggen dat dat me ook wel goed bevalt... Hmm, ik twijfel nog steeds dus laat me straks goed informeren in de winkel en dan zie ik het wel. Wat ik wel uit jullie reacties begrijp is dat het beide wel goede toestellen zijn
Ben niet zo appelig en ben zelf een groot voorstander van open source, dus Android. Ik heb dan ook de Galaxy S2. Ik ben nog nooit zó tevreden geweest over een telefoon en ik heb in het verleden heel wat mooie telefoontjes gehad (o.a. de 1e SE Xperia, de Dell Streak).