Pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Roosje19b, 6 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje19b

Roosje19b Niet meer actief

Hallo
    Ik ben diegene die steeds twijfelde over de pil. Ik wil jullie even bedanken voor jullie feedback etc..
    Ik ben nog steeds niet ongesteld maar ben zondag gestopt met de pil dus dat komt wel..wilde dat toch nog even melden.
    Heb het ook. Met mijn vriend gehad over mijn wens en angst.. We gaan samen kijken wat ik daarin nodig heb.
    Vandaag is het 4.5week na de laatste keer seks dus bedankt voor alles, tips en geduld.

2. Roosje19b

Ik word helaas opbieuw niet ongesteld. .

3. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Ben jij degene met 4 profielen?

4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik denk dat ze inmiddels al wel aan nr. 8 zit... ik kan niet meer serieus reageren.

Sado en bozoe vinden dit leuk.
  5. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Ik hield het nog rustig :roflmao:
    Knap dat @Beheer dit blijft toelaten

6. Roosje19b

Ik heb alle profielen weg hoor

7. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Meisje, ga iets doen met je leven aub

8. Roosje19b

Wilde alleen dit tegen jullie zeggen.:) ik geloof dat ik niet zwanger ben dat zeggen de testen alleen ik word nu voor de tweede keer in stopweek nirt ongesteld.. Maar goed dat zou wel nromaal zijn

9. Roosje19b

Bedankt voor je tip dat ik iets moet doen er mijn leven. Daaag

10. Roosje19b

Beheer heeft al mijn profielen weg gehaald

11. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Dat komt wel vaker voor bij gebruikers van de pil. Ik heb het zelf destijds wel eens gehad en hoor het in de omgeving ook wel vaker. Het is tenslotte ook geen "echte" menstruatie en jouw lichaam zit vol met hormonen van de pil. Dan kan het lichaam wel eens anders reageren.

Zoals je zelf al zegt, ben je inderdaad niet zwanger. :thumup:

12. Roosje19b

Oké.. Ik vind het lastig dat dit 2 keer na elkaar gebeurd en net nadat ik diarree heb. En snap heel goed dat mensen denken.. Neee dat mens is gek maar goed... Ik vind het bar vervekend dat ik in 2 atopweken niet 'ongesteld ben' maar na 4.5 week mag je er toch wel heel erg van uit gaan dat het allemaal prima is rondom zwangerschap..
    Ik heb het nog nooit eerder gehoord dat mensen 2 keer achter elkaar niet vloeien in de stopweek vandaar..

13. Roosje19b

Ja hoeft me ook niet serieus te nemen... Gelukkig ken je me geeneens dus je weet niet hoe ik echt ben:)

14. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Het komt echt vaker voor.. m'n zusje heeft al 4 keer achter elkaar niet gebloed in de stopweek en moest er daarom op advies van de huisarts even mee stoppen. ;) De hormonen die van de pil af komen zijn niet niks, dan is het niet gek als het lichaam een keer protesteert om mee te werken zoals je gewend bent.

En nee, ze was ook zeker niet zwanger. :D

Ik zou je angst (of stiekeme wens?) vooral proberen los te gaan laten. Het roept op dit forum ook negatieve reacties op inmiddels, zoals je wellicht hebt gemerkt..

15. Roosje19b

Ja dat merk ik.. Maar niemand hoeft op mij te reageren. En ik heb gewoon de vrije wil om vragen te stellen en anders moet beheer mij maar blokken.. En snap ook. Echt wel dat ik het los moeten laten dat probeer ik ook maar het lukt niet.
    Helaas....

16. Roosje19b

Heb er zelf denk het meeste last van

17. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik wil niet gemeen klinken, maar ik vind het een beetje obsessief lijken inmiddels. Ik denk dat je er goed aan doet als je hiervoor (professionele) hulp zoekt. En ik zou ook op een ander anticonceptiemiddel overstappen, bijvoorbeeld een spiraal. Dan heb je die onzekerheid hopelijk een stuk minder.

Sado vindt dit leuk.
  18. Roosje19b

Is het misschien ook wel..spiraaltje kan alleen als ik ongesteld ben. Maar we zien wel. Bedankt en ik als ik niet ongesteld wordt dan zie ik wel...

19. Kato98

Kato98 Lid

5 jan 2019
    51
    12
    8
    Vrouw
    Ik snap ergens je onzekerheid, net als vele andere pilgebruiksters werd ook ik van de ene stopweek op de andere niet ongesteld en dat was vanaf dan elke stopweek zo. Reden van de huisarts: de pil zorgt ervoor dat je minder baarmoederslijmvlies aanmaakt en bij sommige vrouwen wordt deze hoeveelheid na een bepaalde tijd zó weinig dat er gewoon niets weg te werken valt tijdens de stopweek. De pil is een fantastisch anticonceptiemiddel, voor sommigen. Maar je drijft het wel erg ver en op een gegeven moment moet je het kunnen loslaten. Ook ik denk dat een spiraal een oplossing kan bieden. Het is in ieder geval het overwegen waard, want zo kan het toch echt niet verder.

20. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    OT; je bent echt ziekelijk bezig. Je bent NIET zwanger! Ik weet echt niet wat we moeten doen om dat op je over te brengen. Dus bel morgen alsjeblieft een echobureau en laat een pretecho maken. Misschien dat het beeld van een lege baarmoeder de boodschap overbrengt.

@Beheer hoevaak kan iemand eigenlijk een nieuw account aanmaken?

Sado en Suuster vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina