Heel erg fijn die tandjes... Werd er gisteren weer aan herinnerd wat de gevolgen daarvan kunnen zijn. Romy zat in de maxi-cosi haar flesje leeg te drinken (helemaal zelf gedaan). Daarna pakte ik haar eruit om naar bed te doen, en wat zag (en rook) ik POEP! Ze had gewoon zo dun gepoept dat ze helemaal nat was en de maxi-cosi ook En ik had er net vlak voor d'r flesje nog verschoond, dus ze had nog geen natte of vieze luier. Dus ik mevrouw in bad gedaan en afgedroogd. Toen wou ik een pamper pakken en mevrouw gaat gewoon doodleuk liggen plassen Heb haar toen weer gewassen en alles WEER schoongemaakt. Daarna is ze zoals gewoonlijk heerlijk in slaap gevallen. (vind het niet gek na 2x badderen hahaha) Toen moest ik nog naar beneden waar een ander leuk klusje te wachten stond... de maxi-cosi schoonmaken . Heb met een sopje en dettol alles eruit gekregen en hij is nu alweer droog. Maar meteen toen ik zag wat er gebeurd was, kwam die "leuke" tijd van m'n zoontje weer naar boven . Die kon er ook altijd wat van. Maar ja, dan toch maar de schuld aan de tandjes geven he....hihihi Romy's eerste (tandje) is sinds een paar dagen door.
jaaaaaaaaaa.............romperstront! Pff, astrid was er ook altijd zo'n kei in. Haar absoluut record aan zure tandjes luiers is 17 op 1 dag! Hey.. en geen rode billentjes hè! Dat vind ik dan wel weer kei! Succes met schoonmaken vandaag!
selaam moet er niet aan denken, tamer had vorige week een hele week lang diarree en toen moest ik al zo veel verschonen.