jaaa eerste lachje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door noura, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gister hadden we prachtig oogcontact, en ineens was daar een lachje. ik dacht nog dat het mischien wel een stuipje was. maar vandaag dus weer, en hij kijkt me dan ook echt aan..... dan smelt je toch.... ;)

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Whaaa, wat goed. Ik dacht gisteren ook het eerste lachje gehad te hebben. Vier keer achter elkaar deed hij het. Vandaag nog niks gezien, dus ik wacht af.

3. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    ja heerlijk he dat doet je echt zooo goed na al die nachten op enz.... heerlijk jayden lacht de hele dag door.!

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jaa daphne, die van ons zijn zowat even oud, dus ze liggen wel wat gelijk op schema.

ik kreeg straks zo`n lachje waarbij die heel verlegen (haast flirterig) keek, oef om te smelten.

5. Niet meer actief

leuk is dat he........ :)

toen ik dat voor het eerst zag vergat ik de hele wereld om me heen

6. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ten michael voor het eerst lachte dacht ik tot dat stuipen waren. Toen we met vijf weken op het CB waren toen zei dat vrouwtje dat het wel degelijk een lachje was hihi. Dus was me niet erg bewust eigenlijk hahah wel jammer

7. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    mijn mannetje is 5 weekies te vroeg geboren, en nu is hij 8 weken, nou ja 3 weken had hij eigenlijk hioren te zijn, ik weet nooit hoe ik dan moet rekenen ivm zijn ontwikkeling.
    Ze zeggen met ongeveer 6 weken dat baby's kunnen gan lachen.
    Tot nu toe heb ik heel veel lach stuipjes gezien, al vanaf dag 1, maar gister zag ik een heel vaag lachje, alleen nu twijfel ik of ik het wel goed gezien heb.
    Ik wacht met smart op de volgende, duidelijkere...........

Deel Deze Pagina