Raar telefoontje op de huistelefoon

Discussion in 'De lounge' started by varis, Jun 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. varis

varis Actief lid

Mar 24, 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Net werd er gebeld op de huistelefoon met een heel raar nummer, zolang dat het niet op mijn scherm kon zien maar niet uit nederland.

Ze sprak heel snel in het engels, kon haar naam niet eens verstaan en vroeg of ik engels sprak en hoe het ging met me in het engels??
    Daarna begon ze over of ik italiaans eten lekker vond.
    Heb gezegd NO en heb gelijk opgehangen.

Vond het nogal vreemd, vooral omdat je zo vaak hoort over telefoonoplichting.

Ze heb daarna niet meer gebeld..

2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,268
    1,031
    113
    Zuid-Holland
    Ik wordt regelmatig door gekke buitenlandse nrs gebeld. Ik kap ze altijd gelijk af door in het engels te dreigen met de politie.:)

3. varis

varis Actief lid

Mar 24, 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Okee dit is voor mij de eerste keer. Vond het zo vreemd dat ik ook maar ophing..

4. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Geen last van wel kreeg ik gister 3smsjes van een autobedrijf..reclame. Ken heel die zaak niet! Uit Goes kwam het. Nog meer mensen last van ongewenste smsjes?

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Zo werd ik laatst gebeld dat *denk hier een vet indiaas accent bij* " I am from microsoft and your computer is sending out all kinds of virusses"

Ik heb (in het engels, met accent :D ) dat dat helemaal niet kan omdat ik geen computer heb... :D Toen snel opgehangen.. ;)

6. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Haha! ;) :p

7. varis

varis Actief lid

Mar 24, 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    @bluesky Haha!

@siren84. nee geen smsjes maar zou daar ook niet op reageren.

Ik weet nog een tijd geleden dat er iets op fb rondging over dat ze je een soort van telefonisch contract kunnen laten afsluiten ofzoiets.
    Als je dan ja zeg en heel duidelijk je naam zeg ofzoiets..

8. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0

Haha goed gedaan!
    Mijn schoonmoeder is hier helaas in getrapt en ze hebben haar dik 1000 euro afhandig gemaakt. :x

9. Mystify

Mystify Bekend lid

May 24, 2011
    938
    0
    0
    Zo heb ik het ook gedaan vorig jaar..alleen wisten hun toen niet hoe snel ze op moesten hangen na een really??

10. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,259
    113
    Female
    Wenen
    Brrrr je hoort het steeds vaker.. :(

11. Lenne

Lenne Actief lid

May 16, 2011
    218
    0
    16
    Daar ben ik ook al zes keer door gebeld :x Wat een idioten zeg, hebben ze nou nog niet door dat ik daar niet in ga trappen?

12. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

Mar 31, 2012
    1,207
    0
    36
    Ben ook een keer of 6 gebeld ik heb 1x opgenomen en daarna niet meer

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    niet op reageren..is een bandje en elke keer als je bijvoorbeeld antwoord op de vraag of je italiaans eten lekker vind zeg jij ja...hun plakken en knippen er dan mee zodat het lijkt dat je toestemt met wat ze ook maar willen verkopen..en dan zit je daar mee...

Dus altijd op hangen, vooral als je geen antwoord krijgt op je vragen of er niet tussen kunt komen....elke normale persoon zal jouw uit laten spreken en je vraag beantwoorden. Een bandje niet he...daarom is het zo snel kan je er niet tussen komen en enkel met ja of nee antwoorden.....

Share This Page