Vieze man

Discussie in 'De lounge' gestart door Mowtom, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk niet dat deze man zou blijven staan als je hem aardig had gevraagd even te wachten op de politie.. Dan had ik hem heel erg perongeluk laten struikelen oid.. zo'n viezert daar niet weg mee laten komen.

stomme regeltjes hier ook altijd.

Kan wel zijn dat ze vaak niets doen, maar zou er maar net 1 zijn die ze opwacht na schooltijd. Weet jij veel. Weg ermee, bahh!

2. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook dom dat je iemand niet vast mag houden tot de politie er is. Je hoeft hem niet af te tuigen maar ik heb geleerd dat je iemand niet fysiek mag tegenhouden of ergens in duwen en opsluiten. Burgers mogen medeburgers niet tegen hun zin vasthouden.

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Pardon? :$
    Dus jij zou het wel oké vinden als er een man in de buurt komt als jouw nog niet geboren kind zo ongeveer vijf jaar oud is en vervolgens doodleuk zijn piemel laat zien aan hem, aan het schoolhek wat overigens een hele normale plek is om piemels te laten zien, en dat gewoon oké vinden want tja het is maar een piemel???

Nou sorry nee ik niet. Kijk ik ben helemaal niet preuts, verre van loop hier prima naakt door het huis en manlief ook maar nee piemels en vagina's horen buiten het huis gewoon in je broek te zitten tenzij je vrijwillig naar een naturisten camping of iets dergelijks gaat...

Tja sorry dat ik mezelf nogal opwind over je reactie maar ik als ouder probeer toch echt mijn kinderen tegenover dit soort koekwouzen te beschermen ook al "doen" ze verder niks:x

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    +1 je hebt helemaal gelijk!

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zolang mijn kind veilig met toezicht van een leerkracht achter het schoolhek staat en hem verder niks overkomt; zal het mij werkelijk een zorg zijn of hij een piemel ziet of niet. Als hij gaat plassen, ziet hij ook een piemel. Papa heeft een piemel, de meester heeft ook een piemel, iedere man heeft een piemel, and it's no big deal (bij merendeel nog letterlijk ook :D ). En nee, die meneer was niet netjes door zijn piemel te laten zien. [/end of story]

Zoals ik al zei; liever niet, maar als dit het ergste is wat hem kan overkomen in zijn leventje; dan ben ik blij toe. Daar teken ik direct voor.

6. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Inderdaad mowton. Toen ik als klein meisje die viezerd voor mn neus zag schrok ik me dood, hij deed namelijk niet alleen zn jas open om zn geval te laten zien, maar ging er ook nog eens mee spelen, kots er de kots...

Dus hoezo 'het is maar een piemel'. Het is obsceen en vies en horen kinderen niet te zien, dat doe je maar in je eigen huis viezerik en laat kinderen met rust!! Zo'n iemand verdient het om tot appelmoes geslagen te worden...

7. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    +2

Buiten dat, je probeert je kind neem ik aan toch ook te leren dat dit niet hoort? Wij deden elkaar vroeger dingen 'showen' op de camping waar we elk jaar een half jaar stonden, en alhoewel onschuldig kregen we hier toch voor op oms kop, om te leren dat dat dus niet normaal is!

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja maar papa of leraar laat hopelijk niet moedwillig zijn piemel aan kindlief zien om er opgewonden van te raken hoop ik. Ik zou mijn kind hieraan niet bloot willen stellen. Er is een groot verschil tussen de piemel van papa en de piemel van de jongeman die vanachter het hek op een schoolplein zijn piemel laat zien....het gaat dus niet om de piemel an sich, maar de intentie waarop ie getoond wordt.....;)

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Vind ik ook....

10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Precies...mijn gedachte;)

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Twee zielen, 1 gedachte he :D

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Altijd hè! 😝

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zolang jij NIET de nadruk legt op die intentie, zal jouw kind er verder weinig aan overhouden. Ik ben het met iedereen eens dat het ongepast is, maar ik zou echt niet overtrokken boos reageren over dat de man kapot geslagen moet worden, genitaliën afgehakt worden of weetikveelwat voor reacties die ik hier allemaal heb gelezen. Dat zijn eerder de reacties van mensen waarbij ik zou willen dat mijn kind hier niet mee geconfronteerd zou worden. Barbaarse praktijken!

Het kind heeft nog geen besef van de intentie. Wanneer iemand die 'vieze man' in elkaar slaat voor zijn ogen en grof geweld gebruikt of op de grond sleurt of weet ik veel, heeft dat een veel zwaardere negatieve impact op mijn kind. Kortom: de school heeft prima gehandeld door de man te laten lopen en het signalement door te geven (en ouders hiervan op de hoogte te brengen).

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jakkes.. Hopelijk pakken ze 'm snel..

15. Leliana

Leliana Niet meer actief

Huh...?? :(:(
    Nouja... ;)

TS, vreselijk zeg.. :(
    Van de week ook in mijn wijk, er werd een meisje van 10 meegenomen van haar school door een wildvreemde man. GELUKKIG kon het meisje enkele blokken verder loskomen. Maar dit komt allemaal veel te dichtbij zo.
    Scholen gaan nu extra pleinwachten inzetten.
    Echt verschrikkelijk. Waar is je kind tegenwoordig nog veilig? :(

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben het er wel mee eens joycey dat je het niet TE beladen moet brengen naar je kinderen. Maar je wel duidelijk uit kan leggen dat dit niet hoort en je idd direct weg moet lopen juf of meester waarschuwen.

Maar voor mezelf om zulke vieze kakkerlakken maar te laten staan? nee, als ik had het gezien dan was die piemel heeel snel een knakworst. Aan de schandpaal ermee..

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Mee eens dat je dit zo niet naar je kind moet overdrijven, maar denk je dan ook echt dat ik bij mijn kleuter van 5 ga zeggen dat zijn lul eraf gehakt moet worden??? Nee natuurlijk niet.....maar wij zijn hier als vrouwen, moeders onder elkaar en dan is het fijner je hart te luchten en dan wel te kunnen zeggen wat je denkt. Want tja sorry mijn moederinstinct zegt dat die jongeman een vieze Gore vent is die daar niet hoort, want ja als iemand aan mijn kinderen komt, dan reageer ik uiterst overdreven en beschermd!

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Gelukkig heeft mijn kind het ook niet gezien en aangezien hij vijf is zal hij er verder niks raars aan vinden, maar dat neemt mijn gevoel helaas niet weg. Het waren kinderen uit groep 5 en ja die kinderen weten denk ik wel dat her erg ongepast is en dat er vaak een andere gedachte achter zit dan alleen met dat worstje te zwaaien omdat ie frisse lucht nodig heeft;)

Verder komen er in mijn ongekende Oerkrachten vrij idd die misschien niet zo heel netjes overkomen maar als er iemand aan mijn kinderen komt of er een kans geweest dat dit zo was ja dan berg je maar.....ik ben echt heel moeilijk echt boos te krijgen, maar als je me boos hebt....grrrrr

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dus om jouw kinderen te beschermen vind je het prettig om met andere moeders te praten over deze kwestie en te zeggen dat je het liefst zijn piemel eraf wilt hakken? :(

Daar snap ik dan niets van... En nee, die vent hoort daar niet. Laat hij het bij volwassen mensen zoals ik doen met een enorm relativeringsvermogen - ik zou namelijk keihard lachen en mij slechts verbazen over de vrijpostigheid.

20. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Niemand geeft dan ook aan om hem voor de neus van de kinderen tot moes te slaan. Je neemt hem rustig mee naar binnen in een lege kamer... kom maar even mee meneertje, wat was dat allemaal daar buiten pets pets pets. Denkt hij even 2x na de volgende keer mocht hij het nog eens wagen om zn slurfje tevoorschijn te toveren tegenover kinderen...

Vind namelijk dat er veelste veel getroeteld wordt met zulke vieze mannetjes. En omdat er zo mild mee wordt omgegaan, gaan ze telkens weer hun gang..

Jammer dat diegene van school niet direct een foto van hem maakte, toen hij hem aansprak.

Deel Deze Pagina