Ja idd, dat vind ik prettig . Dat ik niet in kleutertaal hoef te vertellen hoe ik erover denk wat er vanmiddag op de school van mijn dochter is gebeurd.
Nou fijn dat jij er in ieder geval om kan lachen misschien moeten we ze jouw adres geven aangezien jij er prima mee om kan gaan....tja sorry ik niet blijf het niet normaal vinden! En ja net als Kirst snap ik dat zij hier ook even haar hart komt luchten aangezien haar dochter op dezelfde school zit en het net zo goed haar dochter had kunnen zijn...
Hmm.. dus jij zegt in principe dat ze hem mogen laten gaan. Oppakken en weg ermee. Zal die persoon een worst wezen of jij nou een groot relativeringsvermogen hebt.
Die man is blijkbaar meer geinteresseerd in kinderen.. ik was ook heel boos geweest als hij het aan mijn dochter of op school had laten zien.
Het is ook een gevoel van onmacht....je doet er zelf alles aan om je kind veilig te laten zijn, althans dat probeer je. En dan gebeurd er zoiets op school, wanneer je er zelf niet bij bent en dus de touwtjes uit handen kwijt bent...althans zo voelt het voor mij...
Neuj, mijn inziens totaal niet nodig, want 1. je bereikt hem hier niet mee, 2. je raakt hem er ook verder niet mee en 3. we leven in een land waarbij niemands piemel eraf gehakt wordt bij een zedendelict of openbare schennis van de eerbaarheid. Maar ga rustig door met jullie één-tweetje, worst of geen worst
haha, een worst.. kwam er een beetje dom uit dan . Maar ik snap heeeel goed dat je dan echt zoiets heb van ooh god, hoe kan dit nu en je kan zelf niks. Ik zou er ook bar slecht tegen kunnen. Nou ik vind het niet raar hoor als iemand denkt dat zijn pikkie er af mag.. zieke geest is t. die man moet gewoon achter de tralies, komt ie er daar wel achter hoe intrigerend een piemel kan zijn.
Zo, met zo'n delict op je naam ben je niks in de gevangenis . Vond het trouwens erg grappig gesproken van je
Nou ik denk dat ie niet verder kom dan alleen zn rits openmaken.. denk dat er een paar zoetsappige grijpgrage mannen staan te wachten op nieuw vlees. (ik kijk te veel films denk ik hoor ). Maar even weer ontopic: Nee je bereikt hier mee. maar dacht dat TS haar verhaal kwijt wilde en mensen reagieren hier geschokt op, (vind het ook best schokkend, hoewel het altijd erger kan, maar zover zou het niet mogen komen). Tja, en nu weten we allemaal wat ons de volgende keer te doen staat... eraf dus.
Precies jij snapt me, ik wilde mijn hart even luchten en ik dacht hier bij mede moeders aan het goede adres te zijn... Niet dat jullie het allemaal met me eens moeten zijn hoor maar het oké vinden dat het gebeurd omdat je zo relativerend bent vind ik raar sorry...
Joyce: wat een rare gedachte gang. Ik vind het normaal dat iedere ouder geschokt zou zijn. Nu gebeurt het achter een hek, de volgende keer in een speel tuintje en wie weet wat er daarna allemaal gebeurt. Is toch een enge gedachte dat er iemand rondloopt die misschien wel iets met je kind wilt doen. Om nou te zeggen dat hij niets raars gedaan heeft :/ moet dan eerst het kwaad geschied zijn voordat er alarm bellen gaan rinkelen. Ik ben trouwens ook een keer achterna gezeten door een potlood venter en dat vond ik dood eng. Heb er een lange tijd nachtmerries van gehad
Oke, toch goed gezegd dus.. Vind het altijd zo naar dat er eerst fysiek contact moet zijn voordat het pas erg, naar, schokkend en ziek is. Misschien beginnen heel veel viezeriken hier wel mee en gaan zo op die manier steeds verder.