Vieze man

Discussie in 'De lounge' gestart door Mowtom, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    precies...dus hopelijk krijgen ze m te pakken en kan ie even achter slot en grendel denken over wat ie allemaal tevoorschijn tovert bij een school

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik denk dat de stap naar erger nu alleen maar kleiner wordt om verder te gaan. En idd, nu is het op een schoolplein, de volgende keer in het speeltuintje 100 meter verderop... Brrr moet er niet aan denken...:x

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik snap het, maar dan had er een ander alvast omheen moeten lopen. Ik hoop dat ze hem te pakken krijgen :(

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Dat was idd mooi geweest maar helaas niet gebeurd.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja dat zou idd het beste zijn geweest, maar weet ook niet of het echt pauze was of dat er slechts 1 leraar aanwezig was op het plein. Hoop ook dat ze hem in ieder geval oppakken.

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    In de mail staat in de kleine pauze....
    Maar het ging om kinderen van groep 5 die net terug kwamen van de gymles..

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Je legt mij wel woorden in de mond die ik nooit gezegd of bedoelt heb. Natuurlijk is het vreemd/raar/ongepast en wat dan ook. Maar de man ter plekke aan de grond werken, door het hek heen trekken, piemel eraf hakken of weetikveel vind ik een buitenproportionele reactie. Er gebeurde - gelukkig! - verder niks met de kinderen en het signalement is doorgegeven aan de politie. Meer kun je ook niet doen. Wanneer hij weer ergens opduikt, wat bij dit soort mensen ALTIJD gebeurt, pakken ze hem daar zonder twijfel op aan en ik kan je wel vertellen dat het niet te zachtzinnig zal zijn. Een heksenjacht op zo'n debiel met 'zijn pik eraf' inclusief alle wat-als-beredeneringen vind ik gewoon onzinnig.

Er had wel van alles kunnen gebeuren, ja. Maar het gebeurde niet. Deze potloodventer is niet het einde van de wereld, afgezien van dat het een ongepaste actie was van iemand die niet goed bij zijn hoofd is. Geschrokken? Ja, maar dat zou het dan ook verder wel zijn.

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    grrr bah, kriebels krijg ik ervan.

Eigenlijk moeten ze bij elke school, kinder speelplek camera's hangen.
    weet niet of dat overal wel is..

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Ja op zich zou ik daar geen problemen mee hebben...

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Tuurlijk is het overdreven dat je zegt dat zn pik er moet. Maar als je zo iets hoort en je bent geschokt dan is niet het eerste wat je denkt; oooh noh, er is niks gebeurt.. de politie pakt hem wel.
    dan ben je opgefokt en denk je (*^*^*&^&* opgesodemieterd met die vent, als die ook maar 1 keer met zn poten aan mijn kind komt.. Ik zal hem!

Tenminste zo gaat t bij mij wel..

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Precies, dat is nu het verschil tussen emotie en ratio ;). En hier mag je je emotie ook kwijt, dus deed ik dat ff :D
    Thanks for the understandig!! :D

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Jij snapt me:D

13. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Maar denk dat een heksenjacht met 'wie het eerst zijn pik eraf hakt' het wel heel goed zou doen...

14. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Je reacties kwamen een beetje te luchtig op mij over zo van: hij heeft zijn piemel Laten zien, so wat. Kwam niet over dat je het ongepast vind. Maar sorry als ik je verkeerd begrepen heb. En de reacties van gelijk eraf hakken ,denk niet dat iemand dat echt doet ;)

15. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Ik ren voorop.....:D

Oh nee nu reageer ik weer uit emotie...ik moet meer relativeren:)

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    :$:$:$

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Noooouuuuuuu......

Oké vooruit nee ook ik zou dat niet doen....zou het vieze ding niet eens aan willen raken! Bah! God weet waar het allemaal ingezeten heeft:$

18. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    haha.. bah bah.

19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat een zieke mensen bestaan er toch!
    Dat zo iemand daar een kick van krijgt vind ik echt misselijk makend.....

Snap dat jullie geschrokken zijn meiden.
    Hopelijk word die viezerik snel gepakt.

20. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Ik ben het wel eens met Joycey....
    Natuurlijk is het raar en ongepast gedrag van dat figuur en natuurlijk hoop ik dat mijn kinderen zo iemand nooit tegen komen, maar ik kan het ook wel relativeren.
    Ik zal zeker mijn dochters bijbrengen dat dit soort figuren bestaan en dat als ze er onverhoopt mee geconfronteerd worden ze er maar hard om moeten lachen en wijzen.

Dat zou toch TE grappig zijn? Als zo'n figuur voor een hek van een school staat en ALLE kinderen die hem zien gaan heel hard lachen en wijzen. Denk niet dat ie het dan nog een keer gaat doen, aangezien dit soort figuren juist kicken op het verassingselement en de ongemakkelijkheid en schrik van degene die hij confronteert.

Maargoed, kan me voorstellen dat de kinderen geschrokken zijn hoor...

Deel Deze Pagina