O wat herkenbaar allemaal! En zo grappig! Kleine meid heeft toen ze een week oud was met een boog oma helemaal nat geplast. Zulke spuitluiers dat mama er ook onder zat. En spuugincidenten dagelijks, noem mijzelf ondertussen al zuurtje
Hier niet zoveel vieze momentjes. Wel eens gehad dat ze tot de nek in de poep zaten....bleh Mijn schoonmoeder vertelde dat toen mijn vriend een baby was en mijn sm hem verschoonde hij recht in de suikerpot plaste. Goeie mikker dus
hier ook genoeg: Papa: door zowel dochter als zoon onder geplast (papa lette niet goed op....) mij: wel vaak genoeg onder gespuugd en nog steeds door oppasbaby`s.... Zoon was een tijd als baby een wildpoeper: ging altijd poepen als je hem verschoonde. Zoon plaste de dokter op het cb nat Dochter 2 jaar geleden op vakantie midden in de nacht: voel me ziek. Ik moet spugen; whappa onze slaapzakken onder. Het was rond 3 uur `s nachts, man is verder gaan slapen in haar slaapzak, dochter om gekleed en onder een dikke deken en ik had een heel dun fleecedekentje, brrr zo koud gehad. Dochter heeft er nog steeds een handje van om als ze ziek is ons bed onder te spugen i.pv. haar eigen bed.
Mijn beste vriendin kreeg op haar 16de haar zoon, we waren altijd veel samen en hebben ook bij ons ingewoond voor een jaar. Toen hun waren verhuisd kwam haar zoon regelmatig slapen, hij droeg nog luiers en sliep naast mij in bed. Ik lag dus lekker te slapen en werd al half wakker van het gevoel van een natte vinger over mijn wang ik werd echt goed wakker en hij lag naast mij met zijn poepvinger in mijn gezicht te kleuren, hij was enorm aan de diarree gegaan en ging zo met ze vinger in zijn luier en dan heerlijk tekenen op mijn gezicht, nu is hij puber en ligt nog in een deuk erom, vooral mijn vriendin blijft dat verhaal zo met de tijd vertellen (tegen de halve wereld)
Ja haha en hij heeft verder nooit meer iets op die manier onder gekliederd , ik was echt zwaar de pineut van zijn spontane actie!
Met spuitluierpoep in mijn haar kraambezoek ontvangen . Gelukkig liep ik al snel langs de spiegel. Verder 'alleen' regelmatig ondergeplast/gepoept/gespuugd.
Ik heb een leuk verhaal over mn neef. Zijn zoontje at nooit helemaal zijn boterham op en zei dan: papa eten. Mijn neef at het altijd van hem op als hij dat zei. Totdat zijn zoontje het nog een keer zei wijzend met een bruine vinger. Mijn neef dacht dat het pindakaas was en likte de vinger af..... Je raadt het al, het was dit keer geen pindakaas maar poep uit z'n luier.... Wahahahaha. Das toch goor!!
Jeemig, waar zal ik eens beginnen? - een poepspoor van 1 meter op mama's zwarte stijlvolle outfit - de onderzoekstafel van de zure zusters ondergeplast, met 2 groeiboekjes als medeslachtoffer (in een fractie van een seconde gebeurde het) - mama's broek onder het snot smeren en daarna ook haar jasje want dan past het weer mooi bijelkaar - na een schijnbaar rustige nacht troffen we dochterlief supertevreden in haar bedje. Spelend met stukjes....kots (schaam). Na bijna anderhalf jaar zijn mijn man en ik volledig immuun voor poep, plas, snot, kwijl en vloeibare soepstengels
Laatst ging ons prinsesje lekker chillen in haar tummy tub. Heerlijk vindt ze het. Je ziet haar gezichtje ineens in relaxstand schieten en dan ineens......flats! Een enorme poepplosie zo in haar tummy tub. En dan lachen he? Kleine stinkerd!
Laatst had dochterlief tijdens het middagslaapje dr luierbroekje uit gedaan. Ze had alleen dunne poep en ze had precies bovenop haar favoriete knuffels heen gepoept! (en het bed en zelf er ook onder) arme schat helemaal over stuur. Ineens mochten de knuffles wel in de wasmachine. Ze zat al een tijdje te roepen, maar da doet ze wel vaker als ze in bed loopt te keten. Maar toen het in huilen over ging wisten we dat er wat was
Mijn man wilde de temperatuur van onze kleine opnemen. Op het moment dat hij de thermometer er in wilde stoppen begon W. te poepen, en niet zo'n beetje ook! De thermometer kwam er met volle vaart weer uit. Alles zat onder.... En tot overmaat van ramp plast hij met zo'n grote boog dat hij de gordijntjes op zijn kamertje onder plast. Ja, hij kan er wat van!
Ik was net de kleine dame aan het verschonen en ze trappelt zo haar voetjes en onderbeentjes recht in de vieze luier. Zelfs de hond zat onder.
Ha dat is hier ook een paar keer gebeurd in het ziekenhuis. Daar hebben ze van die leuke bedjes met spijltjes: dochters hebben het allebei gepresteerd om tot halverwege de zaal te komen en ons of de zuster en het hele bed te raken. Voordeel: in het ziekenhuis hoef je het niet allemaal zelf op te ruimen en te wassen. Thuis hebben ze het gelukkig nooit meer gedaan.
Tijdens week 2 was m'n moeder mee aan het kramen. We gingen haar met z'n tweeen in badje doen. Eenmaal uitgekleed tilt m'n moeder haar op om haar in badje neer te leggen en plast mevrouw zo over m'n moeder heen. Dat was een leermomentje. Tegenwoordig wachten we met de luier uitdoen net voor ze in badje gaat.
Gezellig met de kids in bad ( om en om ) opeens hoor je geknetter en zie je bubbels... oh gelukkig.. het is maar een scheetje... maar dan zie je ineens een drol drijven in bad... Dan is het wel ff gillen Wat denk je.. de keer erna.. precies hetzelfde