* snik* mijn dochter is bigfoot

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pluk, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    In augustus vlak voor haar 1ste verjaardag kochten we haar eerste schoentjes, maatje 20.

In september zagen we leuke snowboots voor haar en lieten voor de zekerheid de maat opnemen en bleek ze al in maat 21 te zitten.

En vandaag was ik aan het rondkijken voor leuke schoentjes (had nog een cadeaubon) voor onder haar rokjes, de verkoopster stelde voor om toch even haar voetjes te meten voor de zekerheid en wat blijkt ze heeft nu al maat 22 nodig :$.
    Ik vind dit echt groot voor een meisje van 14 maanden, de verkoopster stond ook te kijken toen ze haar leeftijd hoorde.
    En toen had ik de cadeaubon ook nog thuis laten liggen. :x;)

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja, ik heb geen idee wat "normaal" is. Is ze verder ook lang? Mijn zoontje had toen hij 16 maanden was maat 22 (eerder liep hij niet).

3. tulip

tulip Niet meer actief

sorry, moest even lachen om je titel.

Maar valt het ook heel erg op als ze schoentjes aan heeft??? Mijn dochtertje heeft maat 22 met bijna 2 jaar, maar die is verder idd ook erg klein. Dus als jouw dochtertje lang is of normaal, dan denk ik dat het wel meevalt.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Ja wat is lang ze zal nu zo rond de 85 cm zitten (dat betekend dat ze toch nog 2 cm kleiner is dan haar broer toen was op die leeftijd)
    De schoentjes die ik had gezien leken niet groot maar thuis heb ik haar een paar oude schoenen van Kylian aangedaan (ook maat 22) en die leken net op een paar boten.

5. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Mijn zoontje, 18 maanden heeft maat 23! Hij heeft ook brede voetjes en een hoge wreef, was heel lastig om schoenen te vinden waar hij inpast! Je ziet heel veel enkelhoge schoentjes.
    Hij is verder ook groot en breed, grote handen enzo. Het is wel anders als bij een meisje. Als je maar iets leuks gevonden hebt, wat maakt het uit! Misschien groeien ze straks even wat minder hard. Misschien hebben jullie zelf ook grote(re) voeten?

6. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

mijn miepje heeft ook bolle voetjes maat 21/22 want het verschilt ook nog wel per schoen...maak me er niet druk om...

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

85cm met 14mnd is best lang hoor! Mijn zoon is +/- 90cm en bijna 2 ! En hij is echt niet klein..
    Mijn zoontje draagt mt 23 schoenen!

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Vind het niet echt groot hoor in verhouding met haar lengte.
    Mijn dochter is 93 cm en heeft maat 25!!

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia is 14 mnd, 76 cm en heeft maatje 19 :D Dus ik vind 85 cm lang en maat 22 best aardig groot! Maar Julia is dan ook weer klein.

Maar staat het echt raar dan? Want ik zou het juist wel handig vinden! Loopschoentjes in maat 19 zijn er helaas niet zo erg veel, dus weinig keuze...

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.535
    36.511
    113
    Mijn dochtertje is nu 13 maand en heeft maatje 21 en jouw dochtertje is wel wat langer, dus zo groot vind ik het niet hoor.

11. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Mijn zoontje had met 18 maanden maat 25! Dus zo groot vind ik de voeten van jouw dochtertje nog niet :D

12. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Mijn zoontje heeft ook maat 22 in zijn schoentjes en is 14 maanden! Hier ook een bigfoot dus :D.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind het groot fynn heeft maat 22 en is 21 maanden

14. marilouise

marilouise Niet meer actief

Mijn zoontje gisteren op laten meten het viel wel op dat ik steeds nieuwe sokjes moest kopen, had al gekeken of ik ze te heet had gewassen, maar de kleine man gaat nu staan en ik wilde graag van die stevige slofjes zeg maar, was in de schoenenwinkel hefet hij met zijn 9,5 maand maat 20 (slik) Mijn mannetje is een echte uk past nog in maat 68 maar heeft dus enorme voeten. (mijn man noemde hem gelijk pipo de clown)

Heeft die in ieder geval iets van zijn papa die heeft ook schoenmaat 47/48

15. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    mijn zoontje had met 14 maanden al maat 23 :( Dat komt dan door zijn hoge wreef en heeft hij nog wel wat ruimte bij zijn tenen. Als hij geen hoge wreef zou hebben zou die wel maat 21 of 22 passen. Kennen jullie nog speciaalzaken voor dit probleem ??

16. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wat maakt het uit?

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    @Alev84, ik zou gewoon naar een goede schoenenwinkel gaan, die bijvoorbeeld ook inlegzooltjes maken. Vaak kunnen zij je goed adviseren over welke schoentjes bij je zoontje passen.

18. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

tsja.. als ze er maar op kan lopen toch?
    ik denk dat het niemand opvalt.
    het is wel groter dan gemiddeld denk ik.
    mijn zoontje heeft nu maat 23
    en hij is 21 maanden, gecorrigeerd is hij 18 maanden.
    (zijn papa is bigfoot! onee wat zei iemand laatst toen ik een topic opende in de lounge over snowboots YETI:D)

19. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

heeft jouw man ook vaak hij dat stevige schoenen aanmoet omdat hij vaak zijn tenen stoot? hij kan hier niet in huis lopen met sokken omdat hij dan geheid zijn tenen stoot.:)

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.217
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Zoontje is 18mnd en heeft maat 21 en is 83cm

Deel Deze Pagina