Afgelopen weekend zijn wij begonnen met het bijvoeden van onze zoon. We zijn begonnen met het geven van een groentehapje; worteltjes. Nu is mijn Nuby- lepel helemaal oranje uitgeslagen! Dit is er met geen mogelijkheid af te wassen, ondanks dat ik 'm gelijk heb afgespoeld! Is dit normaal?
Ja hoor, ik heb hier ook nuby-lepels in allerlei kleurtjes hihi Maar het komt denk ik omdat het zo'n zacht plastic is. Ik heb ook lepeltjes van de hema, en die worden wel weer helemaal schoon!
Net als bij Tupperware moet je dit materiaal eerst afspoelen met koud water en dan in de vaatwasser. Anders trekt de kleur er inderdaad in. Pim
Ik heb het ook, omdat dat plastic idd zachter is. Ik was de lepeltjes wel met de hand af, deed ze eerst in de vaatwasser, totdat ik zelf even proefde of het de juiste temp was. Ik proefde gewoon naar vaatwasser, heb het lepeltje weggegooid. Nu was ik ze altijd met de hand af.
En hier idd ook van die vieze kleurtjes Van Prenatal heb je ook goedkope lepeltjes en daar helemaal geen last van.
Hihi, known error! Weinig aan te doen helaas, maar kijk ook uit met vlekjes van bananen-prut op kleertjes/slabbers, gaat er ook heel moeilijk uit, eigenlijk gewoon helemaal niet
Inderdaad, maar ik heb wel een oplossing: witte of cremekleurige slabbers! (die kun je namelijk gewoon in de gloir zetten, dan verdwijnen de vlekken als sneeuw voor de zon, zelfs de wortelvlekken!)
Ik snap zoiezo niet dat de slabbetjes vaak wit zijn, Zit vol met vlekken ziet er toch goor uit. Ik koop nu meestal de slabbetjes bij prenatal die zijn er in andere kleuren en daar trekt het ook niet in.