Mischien een gekke vraag maar helpt moedermelk op de billen aanbrengen en laten drogen tegen rode billetjes? Toen mijn zoon last had van zijn oogje moest ik ook een druppel in zijn oog laten lopen. En bij tepelkloven druppel melk op tepel en op laten drogen. Ben benieuwd of iemand dit wel een geprobeerd heeft??
Nee, nog nooit geprobeerd hier, maar zou me niks verbazen als het werkt! Hoezo? Heeft je kleintje last van rode billetjes? Probeer het eens zou ik zeggen! Laat je ons dan even weten of het werkt? Zou lekker goedkoop zijn!
Kan het nog niet proberen, ZL heeft nog geen rode billetjes gehad. Maar vroeg het me gewoon af. Toen hij laatst een ontstoken navel had deed ik er een druppel melk in even laten inwerken en daarna drooggemaakt met wattensstaafje en was na een dag al over. Maar ga het zeker proberen als hij er eens last van heeft.
juju hoe breng je het in de neus aan dan?? Hier is mannetje al meer dan een week verkouden. Gebruik nu wel neusspray.
Ik gebruik het ook voor het neusje (een druppel met een lepeltje erin laten lopen of met een pipetje), oogjes, in badje bij een droge huid en heb het ook op muggebultjes gedaan!
ja ik heb het ook op muggebultjes gesmeerd en dat hielp ook! Billetjes met melk insmeren lijkt me wel weer wat anders, het moet ook niet gaan zitten broeien in de luier natuurlijk, het moet eigenlijk zo droog mogelijk blijven. Misschien dat je het dan eerst aan de lucht moet laten drogen voor je de luier om doet.
Ja in het neusje werkt echt heel goed, het is slijmoplossend...! Sterker nog: heb het bij mezelf ook eens geprobeerd! Was overigens geen succes... pfieuw, 'best vies' Muggebultjes waren zomaar weg, ideaal! En ik denk dat het wel zal helpen op de billetjes maar dan idd wat mijn voorganger ook zegt: even goed laten drogen!